تعبیر جالب دادکان از زندان رفتن مایلی کهن

ایسنا: رئیس سابق فدراسیون فوتبال در مورد تنش‌های اخیر اهالی فوتبال، آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و فدراسیون فوتبال صحبت‌هایی را مطرح کرد.

دادگان در مورد تنش‌های به وجود آمده در روزهای اخیر بین اهالی فوتبال اظهار کرد: من نقش رسانه‌ها در این تنش‌ها را پر رنگ می‌دانم. چرا باید وقتی کسی مصاحبه‌ای می‌کند، مواردی که علیه خانواده شخص مطرح می‌شود، در مصاحبه آورده شود؟ از نظر فنی هر کسی هر انتقادی را می‌تواند وارد کند اما مطرح کردن صحبت‌ها و اتهامات علیه خانواده اشخاص به هیچ عنوان امر پسندیده و درستی نیست و رسانه‌ها باید مقابل این پدیده شوم بایستند.

بازیکن سابق تیم ملی اضافه کرد: می‌دانستم که امروز علی دایی رضایت می‌دهد ولی باز هم درخواستم از رسانه‌ها این است که مطالبی که علیه خانواده اشخاص مطرح می‌شود را به هیچ عنوان کار نکنند. دیروز محمد مایلی‌کهن از نظر فیزیکی به زندان افتاد و علی دایی نیز از نظر روحی وارد زندان شد. در این میان رسانه‌ها نیز هم از نظر فیزیکی و هم از نظر روحی به زندان افتادند.

دادگان با بیان اینکه نسبت به کاستن تنش‌ها باید تمام توان خود را به کار ببریم، اظهار کرد: امیدوارم رسانه‌ها هرچه کمتر به تنش‌هایی که گاهی جنبه خانوادگی پیدا می‌کند، بپردازند.

او اضافه کرد: با زندان افتادن محمد مایلی‌کهن چه کسی خوشحال شد؟ هیچ کس از اتفاقاتی که پیش آمد، خوشحال نشد ولی باز هم تاکید می‌کنم رسانه‌ها باید از آوردن هر مطلبی خودداری کنند و نسبت به برخی خطوط پایبند باشند.

رییس سابق فدراسیون فوتبال اشاره‌ای نیز به وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس کرد و گفت: در حال حاضر چرا پرسپولیس این شرایط را پیدا کرد؟ من از ابتدا هشدار داده بودم که پرسپولیس تا هفته هفتم دچار چنین مشکلاتی می‌شود. چرا شرایط استقلال این گونه نیست؟ استقلال به خاطر داشتن مدیریتی چون بهرام افشارزاده و شخصیت امیر قلعه‌نویی دچار چنین حواشی نشد. بعد از این که پیش‌بینی‌های مختلف من به واقعیت می‌رسد خیلی‌ها به من گفتند که تو فال‌بینی یا کف‌بین! چرا پیش‌بینی‌های تو نسبت به مسائل مختلف به واقعیت می‌پیوندد؟

دادگان در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد وضعیت فدراسیون فوتبال نیز گفت: فدراسیون فوتبال در حال حاضر به بن‌بست رسیده است. اگر از خود اهالی فدراسیون هم سوال کنید، همین نظر را دارند و مطمئن باشید فدراسیون کار سخت‌تری را در پیش خواهد داشت. من حدود ۴ سال در فدراسیون فوتبال حضور داشتم و به خوبی با شرایط آن آشنا هستم.

او با تاکید دوباره نسبت به بن‌بست رسیدن فوتبال ایران اظهار کرد: مگر هدف ما از فوتبال بالا بردن غرور ملی، ایجاد شادی و عرق در مردم نیست؟ در حال حاضر واقعا اینچنین شرایطی در فوتبال ایران به چشم می‌خورد؟ آقای کفاشیان نسبت به کدام اتفاق نامناسب که در فوتبال ایران رخ داده، می‌تواند پاسخگو باشد؟

وی ادامه داد: حتی در داخل فدراسیون هم شاهد هستیم برای مثال هیات رییسه با رییس، رییس با دبیر، بازیکن با بازیکن و… مشکل دارند.

رییس سابق فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخابات این فدراسیون کاندید خواهد شد، گفت: اگر شرایط مهیا باشد حتما این کار را می‌کنم. برای مثال شرایط برای حضور و فعالیت من در دانشگاه مهیا بود و من در حال حاضر در این نهاد مشغول فعالیت هستم ولی اگر شرایط مهیا نباشد نمی‌توان در جایی کار کرد.

دادگان تصریح کرد: در حال حاضر ۸ انتخابات برگزار شده که ۷ تای آنها با تنش و دعوا همراه بوده است. گاهی شاهد برکناری یک رییس فدراسیون صبح روز بعد از انتخابات بودیم و گاهد شاهد راه ندادن کسی به مجمع فدراسیون. چرا کسی به این‌ها نمی پردازد؟

او در پاسخ به این سوال که دلیل وجود چنین مشکلاتی چیست، اظهار کرد: توانی برای حل کردن این مشکلات وجود ندارد.

او در پایان در پاسخ به سوالی درباره چشم‌اندازش نسبت به تیم پرسپولیس گفت: هیچ چشم‌انداز روشنی نسبت به پرسپولیس ندارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا