سید مصطفی صادقی وبلاگ نویس برتر کشور شد

بصیر، سید مصطفی صادقی فعال فرهنگی و وبلاگ نویس شهرستان آمل، مدیر و نویسنده وبلاگ جنگ و زن است. این جوان آملی که به دستور ولی امر مسلمین در جبهه فرهنگی انقلاب فعالیت میکند، در کارنامه درخشان خود عناوینی چون رتبه برتر در جشنواره های مختلف کشوری از جمله در جشنواره های اصفهان، گیلان و مازنداران را دارا است.

آقای صادقی در دومین دوره جشنواره افسران جنگ نرم که اختتامیه آن در استان زنجان برگزار شد؛ توانست رتبه برتر جشنواره در بخش وبلاگ نویسی را کسب کند. 

سفیر: سلام و خدا قوت خدمت شما فعال فرهنگی محترم؛ در ابتدا بگویید نحوه اطلاع رسانی جشنواره به چه صورت بود؟

سلام و خسته نباشید به شما؛ اطلاع رسانی از طریق وبلاگم بود. برگزار کنندگان جشنواره از طریق پیام خصوصی در وبلاگ، بنده را در جریان گذاشتند.

سفیر: چند وبلاگ و سایت در این جشنواره شرکت کردند؟

در این جشنواره ۳۰۰ وبلاگ و سایت به همراه  ۴۵ فیلم کوتاه و انیمیشن شرکت داشتند.

سفیر: چند استان در این جشنواره شرکت داشتند؟

۲۶ استان، که استان های مازندران، اصفهان، زنجان، بوشهر، همدان، کردستان، قم، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی برگزیدگان این جشنواره بودند.

سفیر: با توجه به زحماتی که کشیدید آیا از جایزه جشنواره راضی بودید؟

از نظر مالی، جایزه اصلا برایم مهم نبود ولی در کل مسابقه خوبی بود و مسئولان خیلی عالی از ما میزبانی کردند و امکانات برایمان فراهم بود.

سفیر: آیا از قبل در چنین  نوع جشنواره هایی شرکت داشتید؟ اگر شرکت کردید بگویید چه جشنواره ای بوده و چه مقامی کسب نمودید؟

در مسابقات کشوری بسیج دانشجویی اصفهان نفر برتر شدم، همچنین در مسابقه جهاد سایبری کاشان رتبه دوم و در جشنواره باران در مازندران رتبه برتر را کسب کردم و در مسابقه کشوری  “ما همچنان ایستاده ایم ” در گیلان رتبه دوم را به دست آوردم.

سفیر: کدام جشنواره برای شما جالب تر بود؟ به چه دلیل.

مسابقه باران که در مازندران برگزار شده بود، هم مسابقه خیلی خوب بود و هم مسئولان مسابقه را خیلی خوب برگزار کردند؛ و اینکه شرکت کننده هایی که به این مسابقه آمده بودند خیلی قدر بودند. 
همچنین اختتامیه این مسابقه همزمان با روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

سفیر: نظر شما در مورد وبلاگ جنگ و زن چیست؟

آن طور که باید، کار نشده ولی می خواهم بهتر شود.

سفیر : هدف شما از اینکه وارد این عرصه شدید چه بود و چه شد این  وبلاگ را ساختید؟

 موضوعی را می خواستم در مورد یکی از شهدای زن بدانم، با جستجویی که در گوگل کردم دیدم هیچ مطلبی در این خصوص وجود ندارد و چون هیچ مرجع کاملی در مورد شهدای زن وجود نداشت تصمیم گرفتم این وبلاگ را بسازم.

هدفم این بود که کاری برای انقلاب کرده باشم. در حالی  که دشمن به صورت ناجوانمردانه وارد جنگ شده و از این طریق می خواهد جامعه اسلامی و ایران عزیز را نابود کند، ما هم با ورود به این عرصه تلاش می کنیم تا مشت محکمی بر دهان متجاوزان زده باشیم. دشمن بداند ما همگی سرباز امام  خامنه ای هستیم و برایش جان می دهیم.

سفیر: حضرت آقا من باب وجود جنگ نرم و تشکیل جبهه فرهنگی تاکید دارند و مسئولیت خطیری بر دوش جوانان انقلابی است. شما برای تحقق منویات ایشان چه راهکاری دارید؟

در دورانی که دشمن قدرت مقابله مستقیم، به عبارتی همان جنگ سخت را ندارد فضایی به نام جنگ نرم را ایجاد کرده که به فرهنگ و اعتقادات مذهبی ما ورود نموده و آسیب های جدی به فرهنگ اسلامی ما وارد کند که تا به حال تا حدودی هم موفق عمل کرده که نمونه بارز این آسیب ها آمار طلاق بالا، نوع پوشش و فساد اخلاقی در جامعه است. 

بعد از صحبت های رهبر معظم انقلاب تکاپو و مبارزه در این عرصه در چند سال اخیر خصوصا بعد از فتنه ۸۸ پر رنگ تر شده و افسران جنگ نرم حضور چشمگیری جهت اعتلای فرهنگ و هویت اسلامی و مقابله با جنگ نرم دشمن برداشته اند. 

امید است تمامی افسران جنگ نرم در ایران الگویی برای استکبارستیزی که در حال حاضر در اکثر کشورهای جهان وجود دارد، باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا