روش خنثی کردن تحریم های اقتصادی مجاهدت دراقتصاد مقاومتی است

بصیر، همایش توانمند سازی و کارآفرینی بسیجیان شهرستان بابلسر به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه ی بابلسر در سالن شهید کدخدایی دانشگاه مازندران برگزار شد.

جانشین سپاه ناحیه بابلسر در این مراسم با بیان اینکه همه کشورها سه هدف عمده را دنبال می کنند گفت: در این بین کشور های لیبرال غربی و کمونیسم تفاوتی در این اهداف ندارند.

سرگرد پاسدار حسن بزرگیان، کارایی اقتصادی، عدالت جهانی و ارزش های انسانی را سه هدف عمده این کشورها عنوان کرد و افزود:‌ انسان لیبرالیسم انسانی است که به دنبال حداکثر کردن نفع مادی خویش است.

بزرگیان در ادامه با بیان این مطلب که بعد از گذشت ۳۰۰ سال این کشورها علی رغم رشد اقتصادی خود به این هدف سه گانه دست نیافتند تصریح کرد: فاصله طبقاتی در این نظام های سیاسی بیش از پیش شده و چیزی از ارزش های انسانی از جمله نوع دوستی، محبت و فضائل اخلاقی در این کشورها به چشم نمی خورد.

جانشین سپاه ناحیه بابلسر به شعار سال “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” نیز اشاره کرد و در این باره با بیان اینکه مقام معظم رهبری بیش از ۱۷۰ مرتبه از عنوان “اقتصاد مقاومتی” و ۷۰ بار از عنوان “تولید داخلی” نام بردند به اهمیت توجه به کار آفرینی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه دو ابزار کلیدی دشمن تحریم اقتصادی و تهدید نظامی می باشد تاکید کرد: روش خنثی کردن تحریم های اقتصادی را مجاهدت در باب اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار سیدحسین میرتبار مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ی بابلسر نیز با اعلام خبر اختصاص وام پنج ملیون تومانی به بسیجیان گفت: این وام به همت بسیج سازندگی و موسسه ی نگار نصر مازندران و با بهره ی ۲۲ درصد توسط بانک توسعه و تعاون به بسیجیان ارائه خواهد شد.

در ادامه ی این مراسم دکتر داود موزانی استاد کارآفرینی دانشگاه مازندران به تشریح کارآفرینی و اهداف این نشست اشاره کرد و توضیحات مفصلی در این باره برای بسیجیان ارائه کرد.

 

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا