نام گذاری خیابانی در سوسنگرد به نام شهدای مازندران

بصیر، در این مراسم که با حضور خانواده های ایثارگران، رزمندگان دوران دفاع مقدس، بسیجیان و مسئولان شهرستان برگزار شد، پس از قرائت دعای توسل و پخش کلیپ، طی تماسی با شهرستان سوسنگرد با خانی رئیس بنیاد مسکن استان خوزستان که از اهالی روستای نوذرآباد نکا است، حال و هوای این روزهای شهرستان سوسنگرد در فضا طنین انداز شد.

 

خانی در این تماس با اشاره به مراسم برگزار شده روز گذشته در سوسنگرد که با حضور آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه استان خوزستان و عضو مجلس خبرگان رهبری و همچنین محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار گردید، از نام گذاری یکی از خیابان های سوسنگرد به نام شهدای مازندران خبر داد.

 

وی نوسازی و بهسازی بیش از یک هزار و ۳۰۰ ساختمان در سوسنگرد، پس از آزادسازی، بدست بیش از ۱۲ هزار نیروی اعزامی از مازندران را برگ زرین خدمات مردم مازندران به انقلاب اسلامی عنوان کرد.

 

در ادامه رحیم قاسمی طوسی با بیان دلاوری های صورت پذیرفته برای آزادسازی سوسنگردی که رویای صدام در تصاحب خوزستان بود، اقدام صورت گرفته توسط مردم مازندران در بازسازی بعد از آزادسازی را اقدام مهمی بر شمرد .

 

فرماندار نکا خاطرنشان کرد: از ۱۲ هزار و ۹۹۵ نیروی مازندرانی شرکت کننده در بازسازی سوسنگرد، ۳۶۷ نفر از نکا بودند. همچنین سهم مردم نکا از میزان بیش از ۲۸۴ میلیون تومان هزینه پرداخت شده توسط مازندرانی ها در بازسازی سوسنگرد، بیش از ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده است.

 

فرماندار نکا اخلاص در کار و الگو گرفتن از مدیریت زمان جنگ را بهترین روش برای عبور از مشکلات و موانع دانست و افزود: از برخورد شعاری با فرمان های رهبری باید پرهیز کرد و به عمل کردن روی آورد. باید با صداقت به فرمان ولی، جامه عمل پوشاند.

 

قاسمی طوسی گفت: برکت خدا در جایی که وحدت، برادری و اخوت است نازل می شود. معیار عمل بر اساس آیات قرآن، تقوا بوده و معنویت، ارزش انسان است.

 

فرماندار نکا در انتها با اشاره به مصائب گذشته بر حضرت زینب پس از شهادت اباعبدالله در گودال قتلگاه و در دوران اسارت ، روضه خوانی کرد.

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا