حمله عابدینی به‌ بازیکنان و مسئولان سرخ

بصیر، امیر عابدینی درباره تیم پرسپولیس اظهار کرد: به صراحت می‌گویم دوستان می‌خواهند پرسپولیس را به نابودی بکشانند. در سال ۷۷ که علی پروین، سرمربی پرسپولیس بود در کنار او افراد باتجربه‌ای هم بودند. آن زمان من مدیرعامل پرسپولیس بودم و این تیم بهترین نتایج را می‌گرفت.

وی افزود: در یک بازی مقابل استقلال یادم هست یک بر صفر عقب بودیم اما بازیکنان با همت و غیرت تلاش کردند و با نتیجه ۲ بر یک پیروز شدیم اما در حال حاضر دیگر در پرسپولیس بازیکن باغیرتی حضور ندارد. دیگر در پرسپولیس علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا،‌ ادموند بزیک، مجتبی محرمی نیستند که برای این تیم دل بسوزانند و با غیرت بازی کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود به عدم ثبات مربیان و مدیران در باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و اظهار کرد: از دهه ۸۰ به این سمت پرسپولیس ۱۴ مدیر را به خود دیده است که هیچ کدام آنها مدیران توانمندی نبودند. از آقای خطیب و غمخوار تا امروز هیچ مدیر توانمندی در پرسپولیس حضور نداشت. فقط زمانی آقای کاشانی آمدند و با ثبات به موفقیت‌هایی رسیدند اما هیچ وقت این موفقیت‌ها استمرار نداشت.

عابدینی اضافه کرد: پرسپولیس امروز با حضور چند بازیکن جوان که فقط به فکر درست کردن کاکل سرشان هستند می‌خواهد به مصاف استقلال برود. مگر در زمان ما علی دایی، رضا شاهرودی، مهدی مهدوی‌کیا و … به فکر کاکل سرشان بودند. تیم استقلال در سال‌های اخیر به خاطر ثباتی که در مدیریت داشت نتایج به مراتب بهتری نسبت به پرسپولیس گرفت و همیشه در صدر جدول بوده است اما پرسپولیس الان هفتم جدول است.

مدیرعامل سابق پرسپولیس تاکید کرد: کل فوتبال ایران نتیجه‌گرا شده است. لیگ ما دیگر پویایی قدیم را ندارد. ما در لیگ یک برای هر امتیاز باید ۱۰۰ میلیون تومان هزینه کنیم. این در حالی است که در لیگ برتر برای هر امتیاز باید ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کنیم. هر بازی در لیگ برتر ۸۰۰ میلیون تومان هزینه دارد بعد با صرف این هزینه‌ها سطح فوتبال ما این می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بازیکنان پرسپولیس باید باور کنند در چه تیمی بازی می‌کنند گفت: بازیکنان حال حاضر پرسپولیس غیرت و تعصب لازم را ندارند. آنها نمی‌دانند در چه تیمی بازی می‌کنند. دوستان می‌خواستند پرسپولیس را تضعیف کنند که با آوردن آقای سیاسی این کار را انجام دادند. سیاسی اسم زیبایی دارد اما او را آوردند تا پرسپولیس را بسوزاند.

او تاکید کرد: اگر واقعا می‌خواهید باشگاه را واگذار کنید قیمت آن را اعلام کنید. پیشکسوتان این باشگاه این آمادگی را دارند تا باشگاه را بخرند.

عابدینی در پایان درباره داربی ۷۹ هم گفت: این بازی، بازی خوبی خواهد شد. روی کاغذ استقلال پیروز است اما هیچ وقت نتیجه‌ای که روی کاغذ مشخص بود، درست نبود و نتیجه دیگری رقم خورده است.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا