اولین کتابخانه ویژه والدین به نام کوک با ۳۵۰ جلد کتاب افتتاح شد

بصیر، فاطمه نعمتی سارخانلو در گفتگویی به خبرنگار ما گفت: کتابخانه کوک مخفف کانون، والدین، کتاب می باشد که کتابهای روز درباره روانشناسی و علوم تربیتی را در خود جای داده است.


مسئول کانون پرورش فکری کودک و نوجوان رامسر گفت:اولین کتابخانه ویژه والدین در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهرستان رامسر به نام کوک با ۳۵۰ جلد کتاب افتتاح شد.

وی اضافه کرد: کتابخانه کوک ضمن امانت کتاب به والدین اعضای کانون، نشستهایی را با حضور اساتید حوزه دانشگاه با مسائل روز کودک و نوجوان برگزار می کند.

همچنین قبل از افتتاح رسمی کتابخانه کوک چهارمین جلسه و نشست والدین با موضوع مدیریت امور در خانواده های اعضای نوجوان با حضور خانواده ها و با هدف آشنایی با والدین مقتدر و مدیریت نوجوانان در دنیای رسانه های مجازی برگزار شد.

در این نشست خانم دکتر عبداالعلیان مدرس و نویسنده کتاب های روان شناسی کودک و نوجوان چگونگی کاربرد فرآیند و اصول مدیریت در خانواده ها و بنیان نهادن بستر مناسب برای مادران و پدران با فرهنگ سازی و نهادینه کردن مدیریت درست و مناسب را تاکید کرد.

وی بر مسئولیت پذیر نمودن کودکان، احترام و مهرباتی، آشنایی با ابزارها و رسانه های عصر جدید، هماهنگی والدین در تربیت فرزندان را اصلی جدی در کانون خانواده بر شمردند.

در پایان این نشست کتابخانه کوک با هدف ارتقای سطح آشنایی خانواده ها به مسائل و آسیب های روز و چگونگی رفتار مناسب با کودکان و نوجوانان افتتاح شد.

IMG_6000

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا