بازداشت عضو جانباز و آزاده شورای اسلامی شهر بابل

بصیر، محمدحسین منصف، عضو جانباز و آزاده شورای اسلامی شهر بابل و رئیس کمیسیون فرهنگی این شورا، که به جذب خارج از ضوابط همسر و اقوام مدیران شهرداری و برخی اقدامات دیگر شهردار و شهرداری این شهرمعترض بود و سرانجام پس از سرخوردگی نسبت به پیگیری های رسمی و قانونی، چند ساعتی به عنوان اعتراض در محوطه شهرداری بابل اعتراض مردمی خود را اعلام کرده بود، در پی شکایت یکی از معاونان شهرداری بازداشت و راهی زندان شد.


این عضو شورای اسلامی شهر بابل در پی بی نتیجه ماندن اقدامات رسمی خود، شهردار و برخی مدیران و معاونان شهرداری را به مناظره عمومی فراخواند، که در موعد مقرر علیرغم حضور قاطبه مردم، شهردار ومعاونان وی از حضور در مناظره خودداری کردند.

به نظر می رسد انتظار عمومی، افزایش آستان تحمل مسئولان شهرداری بابل و سعه ی صدر آنان در قبال جریان های مبارز علیه فساد و تبعیض اداری است. برخورد قضایی و امنیتی با منتقدان بویژه آنانی که در اثبات وفاداری به ارزشها و آرمان های عدالت خواهانه انقلاب سابقه درخشانی دارند، چاره کار نباشد و موجب واکنش منفی و نارضایانه در میان مردم شود.

حال باید دید استاندار، مدیرکل دادگستری و مسئولان مربوطه استان در این میان چگونه به وظایف خود در قبال حفظ آرامش استان و شهر بابل عمل می کنند.

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا