رزمایش محرم پاسخی به عملیات روانی گسترده دشمن است

بصیر، سرهنگ سیدموسی حسین نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات که در محل برگزاری رزمایش محرم در پادگان شهیدان نوبخت بابلسر برگزار شد، گفت: در هنگامه خطر ملتی می تواند از تمامیت ارضی کشور خود دفاع کند که توان رزم و یگانی خود را تقویت کند.

وی با بیان اینکه رزمایش شکوه اقتدار با عنوان رزمایش محرم در زمینی به مساحت ۱۵۰ هکتار و به استعداد چهار گردان برگزار می شود، افزود: یک گردان امام حسین(ع) و سه گردان بیت المقدس، عملیات دفاع از ساحل را انجام می دهند.

فرمانده سپاه بابلسر روز ۲۹ آبان را روز آغاز رزمایش با ستون کشی بسیجیان از سپاه بابلسر تا امامزاده ابراهیم(ع) عنوان کرد و اظهار داشت: پس از ستون کشی، بسیجیان جهت اسکان به پادگان شهیدان نوبخت منتقل می شوند.

حسین نژاد با بیان اینکه روز ۳۰ آبان مراسم صبحگاه مشترک با حضور بسیجیان و خانواده شهدا برگزار می شود، تصریح کرد: سردار مرادی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس از نزدیک شاهد برگزاری رزمایش خواهد بود.

وی با اشاره به حضور دو گردان کوثر از بسیج خواهران در رزمایش محرم، گفت: تمامی بسیجیان پس از پایان رزمایش در نماز جمعه شرکت می کنند.

فرمانده سپاه بابلسر تعداد تقریبی نیروهای عملیاتی این رزمایش را هزار نفر عنوان و خاطرنشان کرد: رزمایش محرم پاسخی به عملیات روانی گسترده دشمن است.

حسین نژاد این رزمایش را فرصت خوبی برای همگرایی مسئولین، مردم و بسیج بیان کرد و افزود: از ظرفیت نخبگان شهرستانی برا مرتفع کردن مشکلات رزمایش استفاده شده است.

این مسئول در پایان با بیان اینکه معاونت فرهنگی سپاه با طراحی ۲۲۵ متر بنر، در سطح شهرستان بابلسر تبلیغات محیطی انجام داده است، از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی از قبیل برگزاری نمایشگاه های دجالواره و ایران جوان، برپایی یادمان شهدا، طراحی جایگاه فرهنگی مناسب برای برگزاری صبحگاه مشترک و پخش فیلم و کلیپ های فرهنگی با موضوع مسائل روز برای بسیجیان در پادگان شهیدان نوبخت خبر داد.

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا