فرمانده 8 سال دفاع مقدس در گفتگو با بصیر مطرح کرد

لزوم افزایش اقتدار بسیجیان در مبارزه با استکبار/ نتیجه مذاکرات هسته ای پیروزی نظام است

بصیر، ولی‌الله نانواکناری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما در حاشیه برگزاری رزمایش الی‌بیت‌المقدس در شهرستان فریدونکنار، با بیان این مطلب، اظهار داشت: تهدیدی را که امروز احساس می کنیم، غرب مدت‌ها است که علیه ما به وجود آورده و هر روز نیز این تهدیدات را بیشتر می کند.

وی تصریح کرد: آنها به این نتیجه رسیدند که باید این تهدیدات را بیشتر کنند تا به هدف مدنظر خود برسند اما ما برای برون‌رفت در این مبارزه باید در زمینه سیاسی خود را آماده کنیم و در داخل نیز نیروهای بسیجی با اقتدار، عزت خود را حفظ کنند چرا که اگر در مذاکره با آنها در موضع ضعف قرار بگیریم آنها امتیاز های بیشتری می گیرند.

این یادگار دفاع مقدس در ادامه اذعان داشت: امروز باید هم در زمینه مسائل سیاسی مقتدارانه وارد شویم و هم نیروهای بسیجی و مردمی ما با اقتدار در مقابله با این حرکت های استکباری با استقامت مبارزه کنند.

نانواکناری همچنین خاطرنشان کرد: باید این دو موضوع با هم باشند و مردم و بسیج اقتدار خود را بالا ببرند تا در این نبرد مذاکره به موفقیت برسیم.

فرمانده ۸ سال دفاع مقدس با بیان اینکه اگر توافق به ثمر بنشیند چون آنها مدعی بودند که شما را در تحریم به شکست می کشیم و نتوانستند آن کار را انجام دهند شکست قطعا با آنها است، گفت: در واقع اگر آنها نتوانند در تحریم موفق شوند شکست با آنها است، حتی نتیجه بازی برد- برد هم نیست بلکه برد قطعا با ما است.

 

وی در پایان تاکید کرد: برد در این مذاکره یعنی اینکه ما در این مذاکره سیاسی آنچه که در توانمندی نظام است را به دست آوریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا