زمان احتمالی دیدار تیم‌ملی ایران و اسپانیا

بصیر، در جریان مذاکرات حسین هدایتی با مسئولان باشگاه ختافه برای خرید ۵۵ درصد از سهام این باشگاه، خسوس مارین، مشاور فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام آمادگی کرد تا طبق توافق قبلی که در سفر گذشته مسئولان اسپانیایی به ایران با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران انجام شد، تیم ملی اسپانیا این آمادگی را دارد تا در نوامبر ۲۰۱۵ در ورزشگاه آزادی در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی کشورمان برود.


بر همین اساس هدایتی نیز اعلام کرد که ۵۰ درصد مخارج برگزاری این دیدار توسط اسپانسر وی تأمین شده و در صورتی که فدراسیون فوتبال ایران و کی‌روش برای برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران با اسپانیا رضایت بدهند و برای اینکه این دیدار بار مالی برای فدراسیون ایران به همراه نداشته باشد، حاضر است تا ۵۰ درصد باقی مانده را نیز شخصاً متقبل شود.

بنابراین قرار است پس از هماهنگی‌های لازم با مسئولان فدراسیون ایران، هدایتی که به تازگی وارد بازار فوتبال اسپانیا شده است با توجه به ارتباطاتی که دارد، صبح دوشنبه آینده ای‌میل رسمی درخواست بازی تدارکاتی با تیم ملی اسپانیا را به فدراسیون فوتبال این کشور ارسال کند.

گفتنی است که این دیدار در صورتی برگزار خواهد شد که کی‌روش و مسئولان فدراسیون فوتبال ایران، رضایت خود را برای برگزاری این دیدار اعلام کنند که البته به خاطر اینکه این مسابقه هزینه مالی برای فدراسیون ایران در پی نخواهد داشت، آنها برای برگزاری این دیدار مایل باشند اما در نهایت به نظر می‌رسد در این مورد کی‌روش حرف آخر را بزند.

در جلسه ۲ ماه قبل بین مشاور فوتبال اسپانیا با مهدی محمدنبی، دبیر فدراسیون ایران طرف اسپانیایی از آمادگی تیم ملی این کشور برای برگزاری دیدار با تیم ملی ایران خبر داده بود.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا