اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج

بصیر، سرهنگ حسین محمدرضایی، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: عدم اطلاع‌رسانی به‌موقع اخبار باعث نقص‌ در بیشتر کارهای اجرایی می‌شود.


رضایی با اشاره به واقعه کربلا گفت: اگر پیام‌رسانی واقعه کربلا از سوی حضرت زینب(س) انجام نمی‌شد، زوایای این واقعه پنهان می‌ماند و امروز نیز بسیاری از کارهای انجام شده توسط حاکمیت و دستگاه‌های اجرایی لازم است که مردم از این مسائل آگاهی داشته باشند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع بسیج در انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نقش بی‌بدیل بسیج انکارناپذیر است.

فرمانده سپاه تنکابن با بیان اینکه در آینده بسیجیان بهترین مدافعان هستند، افزود: تجلیل از بسیجیان محدود به هفته بسیج نخواهد بود و در تمام سال این کار صورت می‌گیرد و از گمنامانی که به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند تجلیل به عمل می‌آید.

رضایی با اشاره به اینکه در طول هفته بسیج ۱۱۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان تنکابن برگزار می‌شود، گفت: شروع برنامه‌های هفته بسیج از روز جمعه ۳۰ آبان۹۳ با عنوان بسیج ولایتمداری و انتظار آغاز می‌شود.

این مسئولخاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی اجرا و شاخص‌ترین آن‌ها نیز برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس با مشارکت ۴ گردان به تعداد هزار نفر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه تنکابن همایش میقات صالحین در مصلا نماز جمعه تنکابن و بخش نشتا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، افتتاحیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در بخش نشتا و دانشگاه آزاد اسلامی، نشست‌های بصیرتی، مسابقات مختلف ورزشی، مسابقات کتاب‌خوانی، ویزیت رایگان پزشکی در مناطق دوردست دو­هزار و سه‌هزار، برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی در روز شنبه در دانشگاه آزاد تنکابن با مشارکت فعالان اقتصادی، اساتید دانشگاه و مسئولین، برگزاری محافل قرآنی و برگزاری نمایشگاه تجهیزات ماهواره تحت عنوان دجالواره از جمله برنامه های هفته بسیج عنوان کرد.

فرمانده سپاه تنکابن اظهار داشت: تاکنون اطلاع‌رسانی از مضرات استفاده از ماهواره با استقبال مردم مواجه شده است و تاکنون روزانه حداقل یک دستگاه ماهواره با میل خود شهروندان به سپاه ناحیه تنکابن تحویل داده می‌شود.

رضایی تأکید کرد: هدف از انجام رزمایش‌های بسیج، اعتقاد به کار و رسالت بسیج و عمل به امور فرهنگی و معنوی در سطح جامعه و هر جا خلأیی احساس شود که نیاز به حضور بسیج است، این نیروی مردمی برای حضوری کامل آمادگی لازم را دارد.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا