ادامه افت قیمت اوراق تسهیلات مسکن

بصیر، در پایان معاملات امروز دماسنج شاخص کل فرابورس با ۴ واحد رشد به ارتفاع ۸۴۴.۸۰ واحد رسید.


بر اساس این گزارش نماد قاسم ایران و س.توسعه و عمران استان کرمان با رشد ۵ واحدی از برترین نمادهای معاملات بازار فرابورس بودند.

این در حالی است که گروه پتروشیمی س.ایرانیان با روند مثبت ۳.۹۲ واحدی، شرکت بهمن لیزینگ با روند مثبت ۳.۲۱ واحدی و توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با روند مثبت ۲.۴ واحدی به کار خود پایان دادند.

می‌توان گفت سرمایه‌گذاری مسکن تهران روند منفی ۱.۵۵ واحدی، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه روند منفی ۱.۷۲ واحدی از نمادهای منفی تالار بورس بودند.

شایان ذکراست قیمت امروز تسهیلات اوراق مسکن با تغییر منفی ۱.۱ واحدی، قیمت آخرین معامله آن به ۸۹ هزار تومان و قیمت پایانی معاملات به ۹۰ هزار و ۵۰۲ تومان رسیده است.

علاوه بر این بالاترین قیمت معامله شده اوراق در این روز به ۹۲ هزار و ۵۰۰ تومان و پایین‌ترین قیمت به ۸۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

گفتنی است در معاملات امروز اطلاعيه مهم در خصوص نحوه برقراري ارتباط تلفني با ناظر بازار فرابورس ايران پايان مدت اعتبار و توقف نمادهاي معاملاتي (تسه۹۰۱۰) و (تسه۹۱۰۴)، توقف ثبت معاملات توافقي شركت تأمين مسكن جوانان (ثجوان۱)، عرضه يكجاي سهام مديريتي غيركنترلي شرکت توسعه نيشکر و صنايع جانبي بازگشايي نماد معاملاتي اوراق اجاره شركت واسط مالي ارديبهشت در نماد (ماهان۲۱)، محدوديت‌هاي عدم فروش تا ۲ ماه و سقف خريد در حق تقدم استفاده از تسهيلات مسكن صورت گرفت.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا