مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار

برخی از مسئولان جهاد کشاورزی را سدی در برابر توسعه می بینند

به گزارش بصیر، حسن رزاقی در جلسه ستاد مبارزه با زمین خواری در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: در زمینه مبارزه با زمین‌خواری به علت برگزاری جلسات متعدد این موضوع از اهمیت افتاده است چرا که به دلایل مختلفی مسیر را اشتباه رفته‌ایم.

وی اذعان‌داشت: ما می گوئیم شمال زیبا است و زمین های مستعدی داریم، این استعداد برای بخش کشاورزی در دنیا بی نظیر است، ما به دنبال توسعه هستیم و جذابیت ها را مهیا می کنیم اما از سوی دیگر وزارت جهاد دستور می دهد که مواظب باشید کاربری زمین را تغییر ندهند و چندگانگی وجود دارد.

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: نخستین چیز در این بحث بی نیاز بودن در تامین غذای مردم منطقه است، متاسفانه بعضی از مسئولان جهاد کشاورزی را مانع توسعه می بینند و پیشرفت را فقط در ساخت و سازها و سنگ و بلوک می دانند.

رزاقی با بیان اینکه بعضی از مسئولین، جهاد را سدی در برابر توسعه می بینند، افزود: ما معتقدیم توسعه باید همه جانبه باشد، در فریدونکنار کسانی که می خواهند در حریم شهرها ساخت و ساز داشته باشند مسئولانباید در راستای قانون اقدام می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه  لایروبی خاک علاوه بر اینکه سود بسیار زیادی دارد، یک معضل برای بخش کشاورزی است، گفت: باید سرمایه گذاران را تشویق کنیم تا از این مواد لایه روبی شده برای تبیدل به خاک های غنی شده گرانوله بهره برد.

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار در پایان ابراز امیدواری کرد: سرمایه گذاران نباید جهاد کشاورزی را مانع خود ببیند بلکه می توانند از مسیر قانونی به راحتی به اهداف خود برسند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا