امام جمعه فریدونکنار در همایش شکوه پایداری

هیچ ارتشی در دنیا توان شکست ایران را ندارد/ اطاعت بی چون و چرا از ولایت مهمترین ویژگی بسیج است

به گزارش بصیر، حجت الاسلام سیدمحمود جلالی در همایش شکوه پایداری که در مصلی قدس فریدونکنار برگزار شد، اظهار داشت: بسیج که به دستور امام راحل بنیان شد توانست از استقلال و کیان اسلام دفاع کند.

وی تصریح کرد: هیچ ارتشی در دنیا توان شکست سرزمینی، اقتصادی و فرهنگی ایران را با وجود این بسیجیان ندارد و این همان مهمترین هدف امام راحل از تشکیل بسیج است.

امام جمعه فریدونکنار اذعان داشت: یکی دیگر از اهداف مهم امام راحل از تشکیل بسیج، مشارکت مردم در صحنه دفاع از انقلاب و ارزشی های نظام بود، همچنین تقویت وحدت و همبستگی ملی در میان اقشار مختلف و تحکیم پیوند سرنوشت این ملت با نظام جمهوری اسلامی ایران را هم می توان از مهمترین علل تشکیل این نهاد انقلاب دانست.

جلالی با تاکید بر اینکه بسیجی باید امروز خود را مدافع ارزش های نظام بداند، خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال آن هستند که بسیجیان را از راه خود منحرف کنند چرا که بسیج مدرسه عشق و شهادت است.

وی در ادامه با برشمردن ویژگی های بسیجیان، اظهار داشت: نباید اجازه دهیم فرهنگ غربی در بین بسیج نفوذ کند، شبیخون فرهنگی از سوی دشمنان در حال اوج گرفتن است وبسیج باید با هوشیاری کامل در این بخش بسیار مهم ورود پیدا کند.

خطیب جمعه فریدونکنار یکی از مهمترین ویژگی های بسیج را اطاعت بی چون و چرا از ولایت دانست وتصریح کرد: بمب های هسته ای انبارهای غربی ها را پر کرده است اما آنها از ما می ترسند چرا که روحیه اطاعت از ولایت گنجینه‌ای است که باید در بدنه بسیج برای همیشه محفوظ بماند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا