یک تیم از کرج جایگزین گاز مازندران شد!/بلیط فروشی آغاز شد

بصیر،  آخرین خبرها از برگزاری نخستین دوره لیگ جهانی کشتی آزاد در جویبار را در فاصله یک روز مانده به آغاز این مسابقات، در ادامه می خوانید.

قیمت بلیط رقابت‌های لیگ جهانی کشتی آزاد اعلام شد

با نظر مسئولان برگزاری و تأیید فدراسیون کشتی، این بلیط‌ها با قیمت‌های ۳۰۰ هزار و ۵۰۰ هزار ریالی در اختیار تماشاگران قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، دارندگان بلیط‌های ۳۰ هزار تومانی می توانند رقابت‌های روز پنجشنبه و صبح جمعه و دارندگان بلیط‌های ۵۰ هزار تومانی می توانند مسابقات هر دو روز را تماشا کنند.

فروش این بلیط‌ها عصر امروز در برخی از نقاط جویبار شروع شده است.

برگزاری مانور آمادگی نیروی انتظامی با حضور سردار جعفری نسب

تمرين عملياتی طرح انتظامی مسابقات ليگ جهانی کشتی آزاد با هدف احراز آمادگی وتقويت توان رزمی يگان‌های عمل کننده در این طرح صبح امروز با رمز يا صاحب الزمان در شهرستان جويبار برگزار شد.

سردار مسعود جعفری نسب، فرمانده انتظامی مازندران در حاشیه این مانور با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصدی پليس در برقراری نظم و امنيت اين دوره از مسابقات، از اتخاذ تدابير و تمهيدات ويژه امنيتی و انتظامی برای برگزاری نخستین دوره ليگ جهانی کشتی آزاد در جويبار خبرداد.

وی با اشاره به اقدامات ترافيکی و انتظامی در طول مسير تردد تيم‌های شرکت کننده، از اجرای طرح ويژه ترافيکی با هدف برقراری انضباط ترافيکی در محورهای مواصلاتی درون شهری و برون شهری خبر داد.

تیم‌های آمریکا، آذرباییجان و سوریه وارد جویبار شدند

سه تیم کشتی آمریکا، آذرباییجان و سوریه از صبح امروز وارد شهرستان جویبار شدند و با اسکورت پلیس در مجتمع تفریحی مرضیه واقع در روستای کرفون شهر بهنمیر اسکان یافتند.

همچنین، تیم‌های دیگر نیز به ترتیب تا صبح فردا وارد جویبار می شوند.

لازم به ذکر است، تیم‌های آمریکا، چین، کوبا، برونئی، افغانستان، مغولستان، بنگلادش، مصر، آذربایجان، سوریه، ترکیه، زیمباوه، روسیه، ترکمنستان و کنگو به عنوان تیم‌های خارجی در این مسابقات هستند.

حضور تیم بیمه رازی به عنوان نماینده جویبار در این مسابقات

بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام تیم کشتی بیمه رازی که قهرمان لیگ جایزه بزرگ فصلی شده بود به عنوان نماینده جویبار در این مسابقات به رقابت با حریفان خواهد پرداخت.

گفتنی است، تیم بیمه رازی که با نام بیمه رازی شهدای جویبار در این مسابقات به میدان خواهد رفت با جذب کشتی گیران ملی پوش و مطرح ایران و روسیه، به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی معرفی شده است.

مستقر شدن یک فروند بالگرد آمبولانس در جویبار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: یک فروند بالگرد آمبولانس برای پشتیبانی درمانی این مسابقات در محل برگزاری مستقر می شود.

وی افزود: پایگاه‌های اورژانس و بیمارستان جویبار برای خدمات درمانی ورزشی آماده شدند و بیمارستان‌های بوعلی و امام(ره) ساری نیز به عنوان مراکز معین مشخص شدند.

بنی تمیم: شرایط میزبانی در جویبار فراهم است

دبیر فدراسیون کشتی درباره شرایط میزبانی جویبار، اظهار داشت: هم اکنون در شهر جویبار هستم، واقعاً اقدمات چشم‌گیری در این شهرستان صورت گرفته، همچنین مراحل نهایی تجهیز و آماده ‌سازی سالن مسابقات در حال پیگیری است، طی بازدیدی که از محل اسکان تیم ها و میهمانان داشتیم امکانات رفاهی لازم فراهم شده، در مجموع باید عرض کنم شرایط میزبانی از هر نظر در جویبار برای لیگ جهانی کشتی آزاد فراهم است.

وی درباره این که تیم ها از چه زمانی وارد محل مسابقات خواهند شد نیز اظهار داشت: در حال حاضر که تیم‌های آمریکا، آذربایجان و سوریه در محل رقابت ها اسکان پیدا کردند و سایر تیم ها نیز طی امروز و فردا وارد کشورمان و سپس شهر جویبار خواهند شد.

شهرداری و شورای شهر کرج جایگزین گاز مازندران در این رقابت ها شد

بعد از انصراف تیم کشتی گاز مازندران از حضور در مسابقات لیگ جهانی کشتی آزاد، تیم کشتی شهرداری و شورای شهر کرج جایگزین این تیم شد.

رئیس هیئت کشتی استان البرز نیز در همین رابطه به خبرنگاران گفت: تمام تلاش‌مان را برای موفقیت در این رقابت ها انجام می دهیم و امیدوارم با بضاعت اندکی که داریم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی افزود: این تیم با نام شهرداری و شورای شهر کرج در این رقابت‌ها شرکت می کند و این در حالی است که هیچ کمکی نیز تا اکنون از شهرداری دریافت نکرده ایم!

مصیب دهبالایی ادامه داد: یک شرکت تبلیغاتی قصد داشت تمام هزینه‌های ما را در این رقابت‌ها بپردازد اما چون در رقابت‌های قبلی با نام شهرداری و شورا شهر کرج شرکت داشتیم، فدراسیون با تغییر نام تیم موافقت نکرد.

یادآور می شود، مسابقات لیگ جهانی کشتی آزاد، با حضور ۱۴ تیم خارجی و چهار تیم ایرانی در روزهای ۶ و ۷ آذرماه در جویبار برگزار خواهد شد و این در حالی است که مراسم وزن‌کشی این مسابقات، عصر چهارشنبه پنجم آذرماه در سالن جهان پهلوان رضایزدانی برگزار می‌شود.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا