افشارزاده:ازآمدن‌به‌استقلال‌پشیمان‌نیستیم

بصیر، بهرام افشارزاده پیش از دیدار ذوب‌آهن و استقلال در جام حذفی درباره پیروزی تیم پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: من تا آخرین لحظه پیگیر این بازی بودم و به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. البته تیم گل‌گهر هم خوب بازی کرد و به آنها خسته‌نباشید می‌گویم و امیدوارم ما هم امروز موفق باشیم تا بتوانیم در دربی آینده باخت ناباورانه مقابل پرسپولیس را جبران کنیم.


وی ادامه داد: از برد پرسپولیس خوشحالم چرا که می‌خواهیم در دربی آینده اعاده حیثیت کنیم و با یک بازی جوانمردانه پرسپولیس را شکست دهیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه بعد از باخت این تیم به پرسپولیس تحت فشار بوده یا نه و اینکه اگر امروز استقلال مقابل ذوب‌آهن شکست بخورد کادر فنی تغییر می‌کند یا نه، اظهار داشت: به هیچ عنوان بعد از باخت پرسپولیس روی من فشار نبود و از آمدن به استقلال هم پشیمان نیستم اما به هر حال فوتبال همین است و من تجربه چندین ساله‌ام را در باشگاه استقلال به کار گرفتم تا کارمندان، بازیکنان وکادر فنی در آرامش کامل کار کنند. البته هیچ کس پیش‌بینی نمی‌کرد ما به پرسپولیس ببازیم و امیدوارم امروز هم موفق شویم و اگر امروز هم شکست بخوریم باز اتفاقی نمی‌افتاد چرا که این مسائل جزئی از فوتبال است و آماده روزهای دیگر می شویم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره کم شدن اعضای هیأت مدیره این باشگاه هم گفت:‌درباره این مسئله من نمی‌توانم اظهار نظر کنم و نمی‌دانم چه کسانی قرار است از جمع ما بروند اما وزارت اقتصاد و دارایی اعلام کرده تا مجمع بعدی اعضای هیأت مدیره هر دو باشگاه ۷ نفر باشند و اساسنامه‌ باشگاه استقلال هم اعضا را بین ۵ تا ۷ نفر تائید کرده است. البته به هیچ عنوان این مسئله در قدرت هیأت مدیره نیست و وزارت اقتصاد باید در این باره نظر بدهد.

افشارزاده درباره اینکه آیا او به عنوان مدیرعامل هم می‌تواند در این باره تصمیم بگیرد یا نه، تصریح کرد: به هیچ عنوان. همه ما اعضای هیأت مدیره از وزیر ورزش حکم گرفتیم و الان اگر قرار باشد دو نفر از هیأت مدیره کم شود این مسئله قطعا با نظر وزارت اقتصاد و دارایی خواهد بود.

وی در مورد تجمع عده‌ای از هواداران استقلال مقابل باشگاه که امروز علیه کادر فنی این تیم شعار دادند، اظهار داشت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهم کسی به بازیکنان یا قلعه‌نویی اهانت کند چرا که من عمری در ورزش هستم و تیم‌های بزرگ هم می‌بازند همانطور که در جام جهانی هم دیدید تیم‌های بزرگ حذف شدند و کسانی که به استقلال علاقمند هستند نباید این گونه حرکات زشت انجام دهند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد بحث رفتن آندرانیک از این باشگاه افزود: تیموریان چهارشنبه به دفتر من آمد و گفت علاقمند است از استقلال جدا شود چون از نظر او فضای حاکم بر تیم فضای مناسبی نیست اما ما به اجبار کسی را در استقلال نگه نمی‌داریم. هر کس که می‌خواهد در استقلال باشد باید دلش هم با تیم باشد و حالا قرار است او شنبه به دفترم بیاید تا نتیجه نهایی در این باره مشخص شود. گویا در تمرینات سه‌شنبه مسائلی پیش آمده که او را مضطرب کرده اما آندو یکی از ارزشمندترین بازیکنان استقلال است و امیدوارم شنبه به تفاهم ویژه‌ای برسیم و اگر او خواست از استقلال برود در یک فضای خوب در این مسئله رخ دهد.

افشارزاده در خصوص حکم انضباطی کرار جاسم هم اظهار کرد: به هر حال او قتل که نکرده و شاید باید فغانی به او در بازی با تراکتور فقط تذکر می‌داد اما در هر حال حکم انضباطی او پیش من است و هر زمان که نیاز باشد در هیأت مدیره آن را مطرح می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان در پاسخ به این سؤال که هدف مسئولان باشگاه جوانگرایی بود اما با حضور احتمالی رضا عنایتی در این تیم آیا این جوانگرایی صورت می‌گیرذ، گفت: درباره حضور رضا عنایتی من هیچ اطلاعی ندارم اما امیدوارم فضایی ایجاد کنیم که افراد مؤثر در استقلال باشند.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا