با پرسپولیس قرارداد دارم و دوست ندارم جدا شوم

بصیر، محمدرضا خانزاده درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس اثبات کرد: خدا را شکر همه چیز خوب است. بعد از بردی که در داربی به دست آوردیم، مقابل گل گوهر سیرجان هم یک بازی منطقی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم پیروز میدان شویم.

وی افزود: بازی در سیرجان سخت و دشوار بود. زمین آنها کیفیت لازم را نداشت اما با این حال تیم ما خوب بازی کرد و خوشحالم که در نهایت پیروز میدان پرسپولیس بود.

بازیکن تیم پرسپولیس در ادامه با بیان این که این تیم شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی دارد، اظهار کرد: بازی‌ها را پیش‌ می‌بریم و معتقدم پتانسیل قهرمانی را داریم. تیم ما از هر نظر کامل است.

خانزاده در ادامه در واکنش به صحبت‌های حمید استیلی که خواستار پیوستن او به باشگاه راه‌آهن شده بود، اظهار کرد: کسی تا این لحظه صحبتی با من انجام نداده است. من این موضوع را فقط از طریق رسانه‌ها شنیده‌ام اما باید بگویم من با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و عاشق این تیم هستم. دوست دارم در پرسپولیس بمانم البته حمید خان هم به من لطف دارد ولی من پرسپولیسی هستم و با پرسپولیس هم قرارداد دارم.

وی ادامه داد: انتخاب من از سوی حمید استیلی نشان‌دهنده این است که عملکرد خوبی داشتم و خوشحالم که هر فصل پیشنهاد‌های زیادی به من می‌شود. با این حال دوست دارم در پرسپولیس بمانم و از این تیم جدا نشوم.

 

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا