لطیفی: قلعه‌نویی بداند فوتبال حافظه ندارد

بصیر،  علی لطیفی در خصوص آخرین شرایط راه‌آهن در آستانه بازی فردا با استقلال اظهار داشت: کادر فنی درصدد است با جذب دو یا سه بازیکن تیم را تقویت کند. واقعیت این است که دست ما برای انتخاب بازیکن چندان باز نیست و گزینه‌های بسیار محدودی داریم که باید از بین آنها ۳ بازیکن خوب انتخاب کنیم. جدا از این موضوع، استیلی در انتخاب بازیکن بسیار وسواس دارد تا حدی که تا امروز نزدیک به ۱۵ بازیکن در تمرینات تیم ما شرکت کرده‌اند اما هیچ یک مورد تایید او قرار نگرفتند.


وی ادامه داد: برای تقویت تیم در خط دفاع روی محمد رضا خانزاده نظر مثبت داریم که باید دید باشگاه پرسپولیس حاضر است در ازای خالقی‌فر او را به راه‌آهن قرض دهد یا خیر. نظر خود خانزاده هم مهم است. باشگاه راه‌آهن در فصل جاری ثابت کرد که بازیکن ساز است. خانزاده مطمئن باشد اگر به راه‌آهن بیاید ضرر نخواهد کرد.

لطیفی با اشاره به دیدار آینده تیمش مقابل استقلال گفت: استقلال و پرسپولیس در هر شرایطی که باشند حریفان قدرتمند و قابل احترامی هستند. استقلال دربی را باخت و هنوز از شوک این بازی خارج نشده یک جام را از دست داد تا دومین شوک به این تیم در چند روز وارد شده باشد. طبیعی است کا ما دنبال این باشیم که سومین شوک را هم به استقلال وارد کنیم.

مربی تیم راه‌آهن یادآور شد: اگر چه مربی راه‌آهن هستم اما تیم دومم استقلال است و باور کنید بابت هر شکست استقلال به اندازه یک فصل پیر و با هر برد این تیم نیز یک سال جوان می‌شوم. در بازی با روز دوشنبه نیز مغزم با راه‌آهن خواهد بود اما قلبم با استقلال. امیدوارم این بازی را ما ببریم و استقلال در بازی‌های آینده خود پیروز و از بحران خارج شود.

لطیفی با اشاره به وضعیت امیر قلعه‌نویی در استقلال خاطر نشان کرد: خاطرم است تراپاتونی چند سال قبل یک جمله به یاد ماندنی گفت و آن این بود که فوتبال حافظه ندارد و مربیانی که ۱۰ تا ۱۵ سال افتخار کسب می‌کنند و یک فصل نتیجه نمی‌گیرند مورد اعتراض مردم قرار خواهند گرفت. تراپاتونی وقتی در این شرایط قرار گرفت چنین جمله‌ای را به زبان آورد و این شرایط امروز برای قلعه‌نویی اتفاق افتاده است. او باید بداند اگر مردم شعار «حیا کن، رها کن» سر می‌دهند به خاطر این است که فوتبال حافظه ندارد و باید به‌روز زندگی کرد.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا