تیم ویژه پلیس برای دستگیری اسیدپاشان

بصیر، ساعت ۲۱ شب گذشته دکتر انوری مدیر بیمارستان ضیائیان تهران حین مراجعه به منزل در ونک ، هنگام پیاده شدن از خودرو توسط دو راکب موتورسیکلت مورد اسید پاشی قرار گرفت که از ناحیه دو چشم مصدوم و بلافاصله به بیمارستان فارابی برای اقدامات درمانی منتقل شد.


بر اساس گزارش سایت پلیس، با تشکیل تیم ویژه دستگیری اسیدپاشان در دستور کارپلیس تهران قرار گرفت.

دکتر ایرج حریرچی، قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شب گذشته و ساعتی پس از حادثه به نمایندگی ازوزیر بهداشت با حضور در بیمارستان فارابی از دکتر انوری عیادت و رونددرمان وی را از نزدیک پیگیری کرد.

براساس اعلام بیمارستان فارابی، با عمل جراحی که دیشب بر روی چشم دکتر انوری انجام شد، هم اکنون حال وی مساعد است.

عیادت وزیر بهداشت از مدیر بیمارستان ضیائیان

وزیر بهداشت، صبح امروز -۹:۳۰- با حضور در بیمارستان فارابی، از دکتر انوری عیادت و توصیه های لازم را به تیم معالج در خصوص روند درمان وی ارائه کرد.

همچنین ساعتی پس از ملاقات وزیر بهداشت، دکتر زالی رییس سازمان نظام پزشکی کشور نیز به ملاقات این قربانی اسیدپاشی آمد و در جریان روند درمان وی قرار گرفت.

آخرین وضعیت درمانی پزشک قربانی اسیدپاشی؛ بینایی دکتر انوری قابل بازگشت است

دکتر محمود جباروند رییس بیمارستان فارابی در خصوص وضعیت جسمانی دکتر انوری مدیر بیمارستان ضیاییان گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده وضعیت چشم راست با عمل جراحی به خوبی کنترل شده و چشم چپ هم با دارو و اقدامات ساده وضعیت خوبی دارد به طوریکه بینایی دکتر انوری قابل بازگشت است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

دکتر جباروند افزود: دکتر انوری تا چند روز دیگر از بیمارستان مرخص می شوند.

همچنین دکتر عفت‌پناه رئیس بیمارستان ضیائیان بااشاره به عمل جراحی دکتر انوری مدیر بیمارستان که شب گذشته قربانی اسیدپاشی شد، گفت:‌ عمل جراحی دکتر انوری با موفقیت کامل صورت پذیرفت و حال عمومی وی خوب است.

وی گفت: در پی حادثه رخ داده برای مدیر بیمارستان ضیائیان تیم پزشکی مجهزی از سوی وزارت بهداشت مهیا شد و روند درمان وی با نظارت مستقیم دکتر حریرچی، قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت و دکتر جباروند رییس بیمارستان فارابی صورت گرفت.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، رئیس بیمارستان ضیائیان با بیان اینکه عمل جراحی دکتر انوری با موفقیت کامل صورت پذیرفت گفت‌: حال عمومی وی خوب و بقیه اقدامات درمانی برای وی درحال انجام است.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا