یادواره‌های شهدا پیوندی ناگسستنی با آرمان‌های امام

بصیر، یادواره ۱۶ شهید منطقه رمضانخیل باحضور پرشور مردم و جمعی از مسئولان، درسالن کشتی این محل برگزار شد.

      

آیت‌الله علی معلمی در این مراسم اظهار داشت: برگزاری یادواره‌ها پیوند ناگسستنی با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر، در سایه تداوم امامت و ولایت است.

 

وی افزود: بعضی از کج فهمان  اسلام را دینی ستیزه‌جو معرفی می‌کنند، درحالی‌که اولین آیه نازل شده ازسوی خداوند متعال بر پیغمبر‌اکرم(ص) فرمان فرهنگی(اقرا) است، اما در جای دیگر نیز خدای متعال فرموده در مقابل ظلم و ستم فتنه‌گران بایستید.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهداف خصمانه دشمنان تاکیدکرد: جنگ تحمیلی ۸ ساله و تحریم‌های ظالمانه ازسوی استکبار جهانی علیه کشور ایران اسلامی، نشان‌گر این است که دشمنان در صدد تحمیل خواسته‌های نامشروع خود هستند.

 

وی تصریح کرد: با درایت مقام معظم رهبری و صبر و استقامت ایشان که با بصیرت روز افزون ملت ولایتمدار کشورمان همراه است، به‌فضل خداوند متعال تا امروز دشمنان شکست خوردند.

 

امام جمعه تنکابن نیز در این مراسم بیان کرد: مازندران در برگزاری یادواره‌های شهدا جزء استان‌های برتر کشور است و یکی از عوامل موفقیت این استان، پیروی از ولایت فقیه است.

 

وی با اشاره به سابقه پذیرش دین اسلام در این استان خاطرنشان کرد: در طول تاریخ اسلام، مازندران محل امنی برای زندگی خاندان امامان معصوم بوده است، از این رو می‌توان به‌وجود امامزادگان واجب التعظیم در مازندران اشاره کرد و این استان را به‌عنوان استان ولایت ائمه عصمت و طهارت(ع) نام‌گذاری کرد.

 

سید داود شاهچراغی با بیان اینکه حضور مردم در یادواره‌های شهدا گواه بر ولایتمداری آنها است، افزود: از ۱۰۵۰۰ شهید سرافراز مازندران، بیش از ۵۵۰ شهید آن را شهرستان تنکابن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا