گل‌محمدی: ذوب‌آهن شرایط خطرناکی دارد

بصیر، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی ۳ بر یک ذوب آهن مقابل صبا اظهار داشت:‌ما بازی را خوب شروع نکردیم. دقیقا همچون دیدار مقابل استقلال تمرکز لازم را نداشتند. 


بازیکنانمان توپ‌های زیادی را از دست دادند و همین موضوع باعث شد تا در ابتدا گل دریافت کنیم. پس از آن در ضربات ایستگاهی توانستیم به گل برسیم که این موضوع برای ما اهمیت حیاتی داشت.


وی افزود: بازی در نیمه اول در اختیار ما نبود اما در نیمه دوم سر تا سر بازی را در دست داشتیم. از تلاش همه بازیکنانم تشکر می‌کنم. توانستیم ۳ امتیاز حیاتی را به دست بیاوریم و برای کسب این پیروزی تلاش زیادی کردیم و از حمایت هواداران هم متشکرم.

سرمربی ذوب آهن در مورد تعطیلی زیاد لیگ، تأکید کرد: در هر حال تعطیلی به همه تیم‌ها ضرر می‌زند. تیم‌ها از شرایط ایده‌آل خود فاصله می‌گیرند. متأسفانه تعطیلات زیادی در لیگ ما حاکم است. باید سعی کنیم با بازی‌های دوستانه مناسب شرایط تیم را حفظ کنیم. تلاش خواهیم کرد تا نقاط ضعف تیم را بشناسیم و آنها را برطرف کنیم. هر چند که این شرایط سخت است.

گل‌محمدی در مورد اینکه این پیروزی‌ها باعث نمی‌شود بازیکنان ذوب آهن در باد این بردها بخوابند، گفت: ما تیم جوانی داریم و باید دائم این مسائل را به آنها گوشزد کنیم. البته آذری هم باید در این زمینه به تیم کمک کند و انگیزه لازم را به بازیکنان بدهد. این مسئله خطرناک است و ما هم این مسئله را گوشزد می‌کنیم.

وی افزود: ذوب آهن بعد از چندین سال هم‌اکنون شرایط خوبی دارد و هضم این مسئله مشکل است اما امیدوارم که بتوانیم این موضوع را به خوبی سپری کنیم.

گل‌محمدی در مورد دیدار مقابل پرسپولیس در دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی گفت: بازی بسیار حساسی است. ما با این برد می‌توانیم به فینال جام حذفی راه یابیم البته فرصت زیادی نداریم. باید بازیکنان را هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ روحی آماده کنیم. نباید آنها در باد چند پیروزی بخوابند. واقعا شرایط خطرناکی داریم و امیدوارم در دیدار مقابل پرسپولیس برنده بازی باشیم.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا