زرینچه: ترکی خیلی اذیت‌مان کرد

بصیر، جواد زرینچه پس از پیروزی یک بر صفر مقابل راه آهن در نشست خبری گفت: قبل از اینکه بحث فنی داشته باشیم در مورد قضاوت ترکی باید حرف بزنیم و شاید محروم شوم. ان‌شاالله که محروم نشوم اما او بعد از مدت‌ها برای ما قضاوت کرد. در بازی با پرسپولیس نیلسون مدام روی زمین بود ۶ دقیقه وقت اضافه گرفته شد اما در این بازی هم ترکی ۵ دقیقه وقت اضافه گرفت و دیدید که در دقایق پایانی بازی چه خطاهایی به ضرر ما گرفته می‌شد در نقاطی که نقطه ضعف ما بود خطا می‌گرفت خیلی ما را اذیت کرد و بعد هم با آن محرومیت ها تیم ما را قلع و قمع کردند.ولی داور برای همه تیم ها تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: از نظر فنی شرایط خوبی نداشتیم و در بازی‌های گذشته باید نتیجه می‌گرفتیم که نگرفتیم. امروز هم بازی سنگینی بود با این انگ‌هایی که به ما می زدند و یک مقدار با این برد آْرامش به تیم ما می‌آید و راه خودمان را پیدا می‌کنیم و جز مدعیان باشیم.

مدیر رسانه‌ای استقلال در مورد این بازی توضیحاتی ارایه کرد و گفت: چندین روز از بازی استقلال و تراکتورسازی می‌گذرد اما احکام صادر نشد.

زرینچه در مورد شعار علیه امیر حسین صادقی گفت: متوجه نشدم شاید مجموعه تیم ملی بوده ان‌شالله که خود جوش نباشد و همه باید کمک کنیم. این تیم مال هواداران است و ما میهمان آنها هستیم و بهتر است از تیم و بازیکن که پیراهن تیم بر تنش است حمایت کنیم و من این کار را تایید نمی‌کنم. از همه هواداران ناراحت تریم و از آنها می خواهم به ما کمک  کنند که این روند را تغییر دهیم.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا