مانع باز شدن صفحات تبليغاتي مزاحم شويد

بصیر، يکي از رايج ترين شيوه هاي تبليغات اينترنتي، باز شدن پنجره هاي تبليغاتي است که در اصطلاح به آن ها Pop-up مي گويند. اين مدل از تبليغات شايد براي صاحبان کسب و کار خوشايند باشد، اما مطمئنا براي کاربران ايجاد مزاحمت مي کند.


حتي گاهي اين روش از تبليغات مورد سوء استفاده قرار مي گيرد و برخي کلاهبرداري هاي اينترنتي از اين طريق انجام مي شود. در اين مطلب، افزونه اي را در مرورگر فايرفاکس معرفي مي کنيم که از نمايش صفحات تبليغاتي مزاحم در اين مرورگر جلوگيري مي کند.

نام اين افزونه Strict Pop-up Blocker است و براي دانلود آن بايد به فروشگاه اينترنتي اين مرورگر مراجعه کنيد و با جست وجوي نامش در کادر جست وجو به فايل دانلود آن دسترسي پيدا کنيد.

در مرحله اول ابتدا افزونه Strict Pop-up Blocker را نصب کنيد؛ حال اگر به بالاي مرورگر دقت کنيد، خواهيد ديد که آيکن افزونه (که به شکل يک مربع ساده است) در سمت راست آن افزوده شده است و مي توانيد تنها با يک کليک روي آيکن مربوطه، نمايش صفحات مزاحم pop up را فعال يا غير فعال کنيد.

پس از فعال شدن، روي آيکن افزونه يک علامت ورود ممنوع مي آيد و از آن پس مرورگر از باز شدن صفحات تبليغاتي مزاحم جلوگيري مي کند. البته دقت کنيد که بعضي از پنجره هاي پاپ آپ تبليغاتي نيستند، مانند فهرست شکلک هاي موجود در فروم ها، فرم عضويت در بعضي سايت ها و …؛ اما در صورتي که افزونه فعال باشد، اين پنجره ها نيز مانند پنجره هاي تبليغاتي باز نخواهد شد. پس در صورتي که نياز داريد پنجره هاي مورد نظر باز شود، کافي است روي آيکن افزونه کليک کنيد تا افزونه ضد پاپ آپ غير فعال شود.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا