از سوی فرمانده حوزه محمد رسول الله(ص) فریدونکنار

عملکرد حوزه محمد‌رسول‌الله(ص) فریدونکنار در هفته بسیج تشریح شد

بصیر، مصطفی آزادی کناری در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر، برگزاری گشت های عملیاتی شبانه، نشست هم‌اندیشی فرمانده هان پایگاه با بسیجیان، واکسیناسیون هپاتیت و ویزیت رایگان و برگزاری ایستگاه نقاشی عاشورائیان ویژه کودکان و نوجوانان از برنامه های این حوزه در هفته بسیج بوده است.

DSC_0002  

وی با بیان اینکه بسیجیان این حوزه در همایش شکوه پایداری به مناسبت فرارسیدن ۵ آذر حاضر بودند، اذعان داشت: برگزاری اتاق فکر صالحین حوزه با حضور مربیان و سرگروه های برتر، نمایش فیلم در مساجد و برگزاری مسابقه های ورزشی، برگزاری اردوهای جهادی یک روزه و برگزاری جلسات شورای پایگاه ها و نشست بصیرتی و سیاسی از دیگر برنامه های این حوزه بود.

DSCN9391

فرمانده حوزه محمد رسول الله(ص) فریدونکنار همچنین از برگزاری جلسات خاطره گویی توسط رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده های معظم شهدا خبر داد و گفت: رزمایش گردان بیت المقدس، تجلیل از بسیجیان نخبه و پیشکسوت، همایش منتظران موعود، نهضت روشنگری و سبک زندگی با رویکرد دجالواره، دیدار از خانواده های شهدا و همایش پیاده روی خانوادگی از دیگر برنامه های مهم حوزه محمدرسول الله(ص) بود.

هدف از برگزاری رزمایش آمادگی بیشتر در برابر اغتشاشات احتمالی است

آزادی کناری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری رزمایش الی‌بیت‌المقدس شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: در این رزمایش که به مدت ۴۸ ساعت برگزار شد، بسیجیان از ساعت ۸ صبح در محل مورد نظر مستقر شدند.

وی تصریح کرد: در روز پنجشنبه کلاس های تئوری دفاع از کوی و برزن را برگزار کردیم، همچنین کنترل اغتشاشات، هلی‌بورن و ضدهلی‌بورن به همراه کلاس های عملی از دیگر عناوین برگزار شده در این رزمایش است.

فرمانده حوزه محمد‌رسول‌الله (ص) فریدونکنار در ادامه گفت: در این رزمایش پیاده روی شبانه به طول ۵ کیلومتر، ستاره شناسی و جهت شناسی را برای بسیجیان برگزار کردیم.

DSCN9353

آزادی با بیان اینکه از ۹ پایگاه در قالب ۹ دسته در یک گردان و ۲ پایگاه هم در قالب گروهان احتیاط در این رزمایش بهره بردیم، افزود: در روز جمعه نیز برنامه عملی رزمایش توسط ۲ گروهان انجام شد که یک گروهان نیز به صورت احتیاط از آن پشتیبانی کرد.

وی هدف از این رزمایش را آمادگی بسیجیان گردان جهت مقابله با ناآرامی و اغتشاشات احتمالی دانست و اذعان داشت: ساعت ۸ صبح جمعه صبح‌گاه اقتدار را برگزار کردیم و در خیابان خط گاز تا رو به روی بیمارستان مرحله عملی رزمایش انجام می شود.

فرمانده حوزه محمد‌رسول‌الله (ص) فریدونکنار خاطرنشان کرد: از فرمانده سپاه ناحیه، جانشین محترم ایشان، مدیر محترم عملیات، فرماندار، بخشدار مرکزی، پایگاه های مقاومت این حوزه، فرمانده هان پایگاه ها، ارکان گردان، فرمانده هان گروهان ها و به ویژه پایگاه شهید کریمی حسن آباد تشکر می کنیم.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا