فرمانده دفاع مقدس مطرح کرد

بسیجیان سرلوحه اقتدار هستند/ بصیرت راه پیروزی بر دشمنان است

بصیر، سردار ولی‌الله نانواکناری در جمع بسیجیان فریدونکنار اظهار داشت: بسیجیان باید نظم و تقوا را در سرلوحه کار خود قرار دهند و بسیجی اگر می خواهد اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشد باید منظم و با تقوا باشد.

وی با بیان اینکه بسیجی باید نسبت به نظم با اهمیت تر باشد، گفت: علاوه بر ظاهر باید در باطن نیز این موضوع را رعایت کند.

این فرمانده دفاع مقدس اذعان داشت: از ۲ جهت نظام ما در تهدید است، یکی از سوی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و دیگری از درون است، بر بسیجی است که باید نسبت به این تهدیدات بصیرت پیدا کند تا به درستی در مقابل آن دشمنان بایستد.

نانواکناری اظهار داشت: در ۸ سال دفاع مقدس با اقتدار و روحیه بسیجی به پیروزی رسیدیم، در حال حاضر نیز اگر نتوانیم دین خود را نسبت به حماسه شهدا و رزمندگان ادا کنیم باید پاسخگو باشیم.

وی افزود: امروز دشمن درصدد است که مسلمانان را نابود کند و به همین دلیل نیروهای معاند را در سازمان داعش القاعده سازمان می دهد تا مسلمانان را در جهان نابود کند.

این فرمانده دفاع مقدس در تصریح کرد: چه کسانی سر مسلمانان را جدا می کند و شکم آنها را می درد، همه باید به هوش باشیم اما با قدرت در برابر آنها بایستیم.

نانواکناری خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم در مقابله با دشمن موفق باشیم باید قدرتمند ظاهر شویم و بصیرت خود را افزایش دهیم.

 

وی در پایان تاکید کرد: شما بسیجیان باید سرلوحه این اقتدار باشید و اگر این‌گونه شد می توانید در برابر دشمنان خوب عمل کنید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا