خاتمی:روی تک تک واژه های نامه‌ کار کردم/این نامه مشکلات رسیدگی به صلاحیت کاندیداها در انتخابات آتی را برطرف می‌کند

بصیر، چندی پیش رهبر معظم انقلاب به منظور عمل پروستات، راهی بیمارستان شدند تا مورد عمل جراحی قرار گیرند. در این راستا و پس از سپری شدن دوران نقاهت و انجام عمل جراحی، رئیس جمهور و بسیاری از مقامات کشوری و لشکری در کنار جمعی از هنرمندان و ورزشکاران، به عیادت مقام معظم رهبری رفتند و برای ایشان از خداوند متعال طلب بهبودی کامل کردند.

 

در این راستا مجمع روحانیون مبارز نیز در نامه‌ای با امضای محمد خاتمی به آیت‌الله خامنه‌ای از موفقیت‌آمیز بودن عمل جراحی ایشان اعلام خشنودی کرد. در این نامه که به امضای رئیس دولت های ششم و هفتم ممهور شد، آمده بود: خبر عمل جراحی موفقیت‌آمیز انجام شده موجب مسرت اقشار مختلف در خارج و داخل کشور به ویژه ملت بزرگ ایران گردید.گزارش رییس محترم گروه پزشکی آرام‌بخش خاطر همه علاقه‌مندان در سراسر کشور شده است. با کمال خرسندی از سلامت وجود مبارک، عافیت جنابعالی و دوام عمر شریف را از خداوند بزرگ مسالت داریم.امید است عنایت خاصه حضرت بقیه الله اروحنا له الفدا همواره و در همه حال شامل وجود مبارک باشد.

 

در این باره اخیر شنیده شد که محمد خاتمی درباره نامه ای که در ایام نقاهت مقام معظم رهبری برای ایشان ارسال کرده، گفته “روی تک تک واژه های آن کار کرده و این نامه در آینده، بسیاری از مشکلات و کدورت ها از جمله درجریان رسیدگی به صلاحیت کاندیداها در انتخابات آتی را برطرف خواهد نمود. “

 

خاتمی در ادامه عنوان کرده که ” نوشتن این نامه پیشنهاد آقای موسوی خوئینی ها بود و آقایان هاشمی و روحانی به خاطر این اقدام از من تشکر کردند.”

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا