اصلاحیه/ شبکه بهداشت قهرمان رقابت های فوتسال بسیج ادارات فریدونکنار

بصیر، در خبری که در روز ۱۰ آذر ۱۳۹۳ با تیتر«کانون مهندسین قهرمان رقابت های فوتسال بسیج ادارات فریدونکنار» در این پایگاه خبری منتشر شد، به اشتباه کانون مهندسین مقام نخست درج شد و شبکه بهداشت دوم شد.

بدین ترتیب ضمن عذرخواهی از تیم قهرمان این رقابت ها، به خوانندگان بصیر اعلام می داریم که در این رقابت ها شبکه بهداشت توانست در ضربات پنالتی تیم کانون مهندسین فریدونکنار را شکست دهد و به مقام قهرمانی دست یابد.

از سری رقابت های فوتسال قهرمانی بسیج ادارت فریدونکنار، تیم فوتسال شبکه بهداشت این شهرستان با برتری برابر کانون مهندسین به مقام قهرمانی دست یافت.

این تیم که توانسته بود تیم قدرتمند سپاه پاسداران را در دیدار نیمه نهایی مغلوب کند در فینال نیز در ضربات پنالتی از سد تیم خوب کانون مهندسین گذشت و کاپ قهرمانی را به بالای سر ببرد.

همچنین تیم فوتسال سپاه پاسداران فریدونکنار توانست با یک بازی برتر و حساب شده برابر تیم بندر این شهرستان پیروز شود و به مقام سوم دست یابد.

براساس این گزارش، در رقابت های فوتسال قهرمانی بسیج ادارات که از سوی حوزه بسیج اداری کارگری شهید رجایی این شهرستان برگزار شد ۱۲ تیم شرکت کردند که در نهایت پس از شبکه بهداشت که در جایگاه نخست قرار گرفت، کانون مهندسین و سپاه پاسداران به ترتیب دوم و سوم شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا