درخشان: به شرايط بيروني باختيم

بصیر، درخشان که با کمی تاخیر به سالن کنفرانس آمد، اخراج اومانا را عامل اصلی شکست تیمش در این بازی ارزیابی کرد.

 
به شرایط بیرونی باختیم

به تیم ذوب‌آهن تبریک می‌ گویم، بازی بازی خوبی بود. اما شرایط بازی بعد از اخراج اومانا به ضرر ما تمام شد. در واقع از زمانی که ما کارت قرمز گرفتیم بازی به یک گونه که ما برایش برنامه نریخته بودیم پیش رفت. چند بازی است که شرایط بیرونی مشکلاتی را به ما وارد کرده اند. هر چند سازمان لیگ به ما لطف کرد و محرومیت تماشاگر ما را بخشید. اما ما واقعا درگیری مسائلی بودیم که انرژی را از ما گرفت.

اخراج اومانا درست نبود
او اصلا مستحق اخراج نبود هم کارت اول و هم شرایطی که منجر به کارت قرمز شد درست نبود. این چه رویدادی است، چطور می‌ شود خطای روی طارمی را نمی‌ گیرند، بعد توپ برمی گردد و می‌ روی توی گل ما. همان دفاع، دفاع ذوب‌آهن را می‌ گویم. روی طارمی خطا می‌ کنند خطای آنها را نمی‌ گیرند اما حرکت مشابه و حتی آرام تر اومانا را خطا می‌ گیرند، این چیزی است که ما را اذیت می‌ کند. گل دوم را هم در شرایطی خوردیم که فرصت جبران نداشتیم.

ما خوب بازی کردیم
درباره شرایط گل اول حرفی نمی‌ زنم اما ما تیم را با این همه محروم و مصدوم به زحمت داخل میدان آوردیم وقتی اومانا اخراج شد، برای جایگزینی او در دفاع نفر نداشتیم. در حال عادی وقتی تیم ۱۰ نفره می‌ شود، شرایط به هم می‌ ریزد چه برسد به اینکه روی نیمکت بازیکنی نداریم که بتوانیم با وجود او بازی را برگردانیم. به هر حال ما خوب بازی کردیم و اگر اومانا اخراج نمی‌ شد، شرایط به گونه ای دیگر بود. تا وقتی که اومانا در زمین بود، ذوب‌آهن حتی یک شانس هم نداشت. اما وقتی او رفت مشکلات ما شروع شد.

دست و پایمان را بستند
می‌ دانید که اهل بهانه جویی نیستم اما یک چیز در سر من فرونمی رود؛ چطور می‌ شود بازیکن ما یعنی عالیشاه در لیگ مشکلی دارد و اما در جام‌حذفی محرومش می‌ کنند؟ بازیکن ما گل می‌ زند دستش را اینطوری می‌ کند او را سه جلسه محروم می‌ کنند. البته در شرایط عادی درست، اما اینکه سوال می‌ شود آیا دستی در کار است تا پرسپولیس نتیجه نگیرد، من نمی‌ گویم صددرصد این است اما مگر یک تیم چند بازیکن دارد که ۶، ۷ نفر تیم محروم و ۶، ۷ نفر مصدوم باشند حتی کارت هایی که منجر به محرومیت دو بازیکن ما یعنی بنگر و عالیشاه شد، هم اشتباه بود. یعنی می‌ خواهم بگویم به جز اشتباه داور در اخراج اومانا بنگر و عالیشاه با کارت اشتباه داوران محروم شدند.

برنامه ریزی هایشان غلط است
چند عامل به بروز مشکلات ما کمک می‌کند. حتی اگر هم می‌ بردیم باز هم مشکلات برنامه ریزی سر جایش بود، چطور می‌ شود نیم فصل تمام می‌ شود و به جای اینکه تیم ها بروند استراحت دو هفته از لیگ و جام‌حذفی برگزار می‌ شود. قانون می‌ گوید نیم فصل یعنی نصف مسابقات اما مسابقات نیم فصل ما به جای هفته پانزدهم، هفته هفدهم تمام می‌ شود یعنی در روزهایی که یک مربی باید در دوران استراحت روی جذب نفرات مورد نیازش فکر کند باید بازی های حساسش را هم انجام دهد. ما همه تمرکزمان را در جریان بازی ها از دست دادیم و اشتباهات داوری هم مزید بر علت ناکامی ها شد. اگر من یک ماه دیگر بگویم اشتباه داوری همه فکر می‌ کنند بهانه جویی می‌ کنم اما همین بازی را که دیدید، همان دوشنبه هم مقابل نفت اشتباه داوری باعث باخت ما شد.

 
 
ورزش ۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا