ادامه پروژه ایران‌هراسی رسانه‌های غربی!

بصیر، شبکه فاکس‌نیوز در ادامه برنامه‌های ایران‌هراسانه خود به نقل از شرکت امنیت سایبری سایلنس آمریکا ادعا کرد که شرکت‌های دولتی و خصوصی آمریکایی در خطر فزاینده حملات دسته‌جمعی و هماهنگ هکرهای ایرانی قرار دارند.


شرکت سایلنس مدعی شده است که هکرهای ایرانی حملات خود به شبکه‌های کامپیوتری سازمان‌های دولتی و شرکت‌های بزرگ انرژی، حمل و نقل و زیرساخت‌های آمریکا را افزایش داده‌اند.

در ماه ژانویه گذشته، جیمز کلاپر، مدیر اطلاعات ملی آمریکا، در گزارشی مدعی شده بود: “توسعه توانمندی جاسوسی‌ها و یا حملات سایبری توسط ایران ممکن است برای تحریک یا بی‌ثبات سازی آمریکا و یا متحدین آن مورد استفاده قرار گیرد.”

این در حالی است که آمریکا خود یکی از بزرگترین ناقضین اصول اولیه فضای سایبری است. اسراری که ادوارد اسنودن، پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا، منتشر کرده نشان می‌دهد که این کشور به صورت بی‌سابقه‌ای جاسوسی الکترونیکی و سایبری در داخل و خارج از آمریکا را در دستور کار خود قرار داده است.

همچنی بر اساس گزارش‌های چند سال اخیر، آمریکا و رژیم صهیونیستی چندی پیش با استفاده از ویروسی رایانه‌ای موسوم به استاکس‌نت به تأسیسات هسته‌ای حساس و غیرنظامی کشورمان حمله کردند. 

 

 

تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا