AFC سپاهان را جریمه کرد

بصیر، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام کرد، بر اساس تصمیم‌گیری شماره ۲۰۱۴۱۱۲۸DC01 و طبق ماده ۷۶ آئین‌نامه انضباطی AFC  باشگاه سپاهان به دلیل رفتار ناپسند تماشاگرانش در دیدار مقابل الهلال عربستان در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۱۴ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و نقض بندهای ۶۱٫۷ و ۶۷٫۳ به پرداخت جریمه نقدی ۲ هزار دلاری محکوم شد. باشگاه سپاهان ۳۰ روز فرصت دارد تا پس از ابلاغ حکم این جریمه پرداخت کند، همچنین به باشگاه سپاهان هشدار داده خواهد شد تا در صورت تکرار این تخلفات جریمه‌های بیشتری در انتظار آن خواهد بود.


کمیته انضباطی AFC همچنین ناصر الشمرانی، مهاجم الهلال و تیم ملی عربستان را به دلیل نقض بند ۵۷ آئین‌نامه انضباطی در بازی مقابل وسترن‌سیدنی استرالیا در دیدار برگشت از فینال لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ اول نوامبر ۲۰۱۴ از حضور در هشت بازی محروم کرد. محرومیت وی قابل اجرا در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیاست. الشمرانی ضربه سری به صورت متئو اسپرانوویچ، مدافع حریف زده بود.

مارچلو لیپی، سرمربی گوانگژو اورگراند چین هم به دلیل ورود به زمین و اعتراض به داوری در دیدار رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل وسترن سیدنی استرالیا در تاریخ ۲۰ آگوست ۲۰۱۴ به علت نقض بندهای ۵۷ و ۶۹ آئین‌نامه انضباطی AFC از حضور در چهار بازی محروم شد. وی در بازی برگشت مقابل وسترن یک جلسه از محرومیت خود را سپری کرد و سه جلسه محرومیت باقیمانده خودش در این رقابت‌ها را باید طی کند. این مربی ایتالیایی همچنین به پرداخت جریمه نقدی ۵ هزار دلار محکوم شد.

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا