واکنش کفاشیان به شایعه تبریک به اماراتی‌ها

بصیر، رئیس فدراسیون فوتبال ایران شایعه فرستادن پیام تبریک به فدراسیون فوتبال امارات به خاطر کسب میزبانی جام ملتهای ۲۰۱۹ را رد کرد.


علی کفاشیان پس از نشست با حبیب کاشانی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما امروز جلسه بسیار خوبی را با حبیب کاشانی برگزار کردیم و قرار شد فردا ایشان نظر خود را در مورد گزینه‌های تیم امید مطرح کند تا کمیته فنی در این مورد تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

وی در مورد شایعه تبریک فدراسیون فوتبال ایران به فدراسیون فوتبال امارات درباره میزبانی جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا اظهار کرد: این حرف به هیچ عنوان درست نیست چرا که اصولا هنوز هیچ کشوری به عنوان میزبان جام ملت‌ها انتخاب نشده است. در ماه ژانویه یک بار دیگر بررسی از سوی AFC صورت می گیرد و قرار است اسفندماه میزبان جام ملت‎های آسیا ۲۰۱۹ مشخص شود.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: اما باید این موضوع را در نظر بگیرید که امارات از حمایت‌های خوبی برخوردار است متاسفانه این حمایت‌ها درون کشور از فدراسیون فوتبال ایران نمی‌شود و با این شرایط وضعیت‌ اماراتی‌ها مطلوب تر از ایران است. ما انتظار حمایت بییشتری از سوی نهادهای دولتی داریم.

وی در مورد صحبت‌های کارلوس کی‎روش که عنوان کرد امروز پول بلیت برای رفتن به عربستان را نداشته است، یادآور شد: تشخیص‌مان اینگونه بوده که لازم نیست از سوی ما مربی برای آنالیز جام خلیج فارس به عربستان برود، موضوع پول داشتن یا نداشتن یک حرف دیگری است.

کفاشیان در پایان در مورد سفر تیم ملی به آفریقای جنوبی گفت: همانگونه که پیش‌تر اعلام کردیم تمهیدات این سفر مهیا شده و تیم ملی بدون هیچ مشکلی برای اردوی آماده‌سازی خود به کشور آفریقای جنوبی خواهد رفت.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا