۷۰۰۰ کیلومتر پیاده‌روی برای خواستگاری!

بصیر،  آقای «یاسوشی تاکاهاشی» ملقب به «یاسان» شش ماه تمام وقت خود را برای دادن یک پیشنهاد ازدواج صرف کرد. یاسان برای اینکه به دختر مورد علاقه اش پیشنهاد ازدواج بدهد GPS تلفن همراهش را روشن کرد و از گوشه جنوب غربی کشور ژاپن سفر خود را آغاز کرد و به مدت شش ماه به گونه ای کشور ژاپن را طی کرد که بعد از پایان سفر، حرکت ضبط شده در GPSوی عبارت «mary me» (با من ازدواج کن) همراه با یک قلب را نشان می دهد.

یاسان این حرکت را در سال ۲۰۰۸ در سن ۳۱ سالگی آغاز کرد و بعد از ترک شغلش در مدت ۶ ماه توانست این عبارت را با طی کردن ۷هزار کیلومتر بنویسد. وی این حرکت را با استفاده از  GPS تلفن همراه انجام داد و آن را پیامی برای دختر مورد علاقه اش می داند.

GPS-marriage-proposal-550x334.jpg

یاسان این مسافت را عمدتا با پاهای پیاده طی کرد اما گاهی اوقات نیز مجبور به استفاده از ماشین، کشتی و یا دوچرخه شد. او در طول سفرش برنامه ریزی دقیقی داشت و تمام مسیرهایش را با دقت بررسی می کرد.

او در بخشی از پیشنهاد منحصر به فرد خود یک ویدئوی هفت دقیقه ای از سفر حماسی خود به عنوان هدیه تهیه کرد. یاسان در این فیلم سفرش را در آن از جزیره « هوکویادو» سفر خود را آغاز می کند و در جزیره «کیوشو» به پایان می رساند.

تمامی این اتفاقات ۶ سال پیش رخ داده است اما داستان یاسان و خواستگاری شگفت انگیزش هنوز به عنوان پراحساسترین و عاشقانه ترین قصه های دنیا نقل می شود.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا