مدیر امور دانشجویی و رفاهی دانشگاه پردیسان

پخت غذاهای متنوع در سلف سرویس موسسه آموزش عالی پردیسان

به گزارش بصیر، مجید واحدی در گفت‌و‌گو اختصاصی با خبرنگار بصیرنیوز، در حاشیه کلاس آموزشی طبخ آبزی پروری در دانشگاه پردیسان فریدونکنار، اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح سلامت تغذیه‌ای دانشجویان و نحوه طبخ آبزیان، کارگاه آموزشی آشنایی در رابطه با این موضوع به همت اداره کل شیلات استان مازندران در موسسه آموزش عالی پردیسان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این برنامه یک گروه مربی آشپزی با طبخ ماهی و فرآورده‌های مربوط به آن به آموزش پرداختند و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

مدیر امور دانشجویی و رفاهی موسسه آموزش عالی پردیسان ادامه داد: تعداد زیادی از دانشجویان این موسسه غیربومی اند که به چنین آموزش های نیازمندند، در واقع با توجه به اینکه این شهرستان دارای ذخایر طبیعی بسیار بالایی در این زمینه است برگزاری این کلاس آموزشی برای این دانشجویان ضروری به نظر می رسید.

واحدی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر نارضایتی برخی از دانشجویان این دانشگاه نسبت به کیفیت غذا در سلف سرویس موسسه آموزش عالی پردیسان، اذعان داشت: سلف سرویس موسسه آموزش عالی پردیسان روزانه برای دانشجویان متقاضی با توجه به برنامه های غذایی متنوع، غذا پخت می کند و در سعی کرده‌ایم کیفیت غذاهای خود را نیز افزایش دهیم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا