رئیس اداره آموزش نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران

مدرسه، مرکز اساسی تمدن‌سازی یک جامعه است

به گزارش بصیر، سیدطاهر قادری در جمع کارشناسان آموزش نیروی انسانی شهرستان های محور ۲ در فریدونکنار، اظهار داشت: هرچه در آموزش‌ و‌ پرورش هزینه کنیم، ضرر نکرده ایم و نه تنها هیچ کدام از منابع مالی به هدر نمی رود بلکه یک سرمایه گذاری مطمئن است.

وی با اشاره به توجه ویژه کشورهای توسعه‌یافته به ساختارهای نیروی‌انسانی خود، گفت: اگر بخواهیم نیازهای خود را در حوزه های زیر‌ساختی و سیاسی و اقتصادی برطرف کنیم باید به آموزش نیروهای انسانی بیشتر توجه شود.

رئیس اداره آموزش نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران، افزود: توسعه نیروی انسانی تنها با هزینه در آموزش و پرورش میسر و امکان پذیر است.

قادری تصریح کرد: مرکز ثقل عوامل اصلی و مهم تمدن‌سازی در یک جامعه چون یادگیری، کنجکاوی، نظم و امید، مدرسه است.

وی خاطرنشان کرد: در چنین همایش هایی به دنبال تولید فکر و اندیشه برای برون‌رفت از مشکلات آموزش و پرورش هستیم بنابراین باید سطح آگاهی و بینش کارشناسان آموزش نیروی انسانی ادارات شهرستان ها و مناطق، ارتقا یابد.

رئیس اداره آموزش نیروی انسانی اداره‌کل با اشاره به این که اجرای دوره های مدرسه‌محور در حال حاضر با توجه به شرایط و امکانات، بهترین روش برای برگزاری کلاس های ضمن خدمت است، خواستار تدوین یک دستورالعمل جامع و تصویب آن در کمیته اجرایی شد.

در ابتدای این جلسه مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار به شعار سال آموزش و پرورش فریدونکنار اشاره و انتخاب این شعار را توجه ویژه به پژوهش و دغدغه سرانه کم مطالعه در کشور اعلام کرد.

سیدعظیم اسماعیل زاده در جمع کارشناسان پژوهش و آموزش نیروی انسانی شهرستان های محور ۲، نظم و انضباط اداری را عاملی مهم در رسیدن به اهداف بلند دانسته و خواستار اتخاذ روش هایی برای اجرای هرچه بهتر قوانین در آموزش و پرورش شد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا