حضور دو وزیر در فریدونکنار

به گزارش بصیر، سرپرست فرمانداری فریدونکنار در این زمینه و در جمع مدیران ورزشی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری، اظهار داشت: المپیاد ورزشی کارگران کشور به نکوداشت کارگران زحمتکش جامعه، به میزبانی استان مازندران و با حضور ۲ وزیر برگزار می شود.

حجت‌الله عصمتی تصریح کرد: مازندران به مهمان‌نوازی شهره است و ما افتخار می کنیم که میزبان ورزشکاران از سراسر ایران اسلامی هستیم.

وی با اذعان داشت: در مدت یکسال و نیم مدیریت قهرمان کلیج در سکان هدایت اداره ورزش و جوانان این شهرستان، میزبانی های خوبی را در مسابقه های کشوری بدون کمترین حاشیه برگزار کردیم.

عصمتی خاطرنشان کرد: شهرها به دنبال گرفتن میزبانی این مسابقه ها بودند چرا که حضور دو وزیر در این دوره از مسابقه ها بسیار حائز اهمیت است و این شهرستان با پتانسیل بالا توانست میزبانی این رقابت ها را به عهده بگیرد.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با بیان اینکه تمامی مردم با ورزشکاران در ارتباط‌اند، اظهار داشت: ورزش و جوانان مورد توجه هر دولتی است و این شورا نیز باید تمام توان خود را برای برگزاری مناسب این رقابت ها صرف کند.

 

وی افزود: برای هرچه بهتر برگزار شدن این میزبانی باید از تمامی ظرفیت های شهرستان استفاده کرد و در بحث فرهنگی نیز ورود و خروج ورزشکاران باید با بازخورد خوبی همراه باشد و فرمانداری این شهرستان اسکان ۴۰ نفر از این ورزشکاران را بر عهده می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا