بهشهر در حمایت از رهبری زبانزد خاص و عام است

بصیر،  آیین تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بهشهر  با حضور حجت السلام ید الله غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، حجت السلام سید عربعلی جباری امام جمعه بهشهر،علی نجفی فرمانده سپاه بهشهر و مسئولین شهرستانی در سالن اجتماعات حضرت ولی عصر(عج) سپاه این شهرستان برگزار شد.

 

حجت السلام ید الله غلامی در این مراسم با بیان اینکه ولایتمداری و حمایت از رهبری در بهشهر زبانزد خاص و عام است گفت: ولایتمداری و در خط ولایت بودن مهمترین وظیفه ما است.

 

وی اظهار داشت: حجت الاسلام یوسف نژاد فردی متدین و بااخلاق و مردمی است که امیدواریم ادامه كار حجت الاسلام نوذری در این شهرستان تداوم داشته و مایه خیرات و بركات شود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: با توجه به اینکه مردم، روحانیان مشغول خدمت در سپاه را به چشم یک پاسدار نگاه می کنند شرعا مکلف هستیم ضمن رعایت تعامل و همکاری لازم و مطلوب با فرماندهی و دیگر بخش‌ها در جهت پیشبرد اهداف این نیرو قدم برداریم.

 

به گزارش خط امید با اهدای هدایا و لوح تقدیر از زحمات سه ساله حجت الاسلام شعبانعلی نوذری تجلیل و تکریم شد و حجت الاسلام سید خلیل یوسف نژاد طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به عنوان مسؤول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهشهر معارفه شد.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا