کاهش ۱۸ درصدی سرقت در آمل

بصیر، سرهنگ ولی اله گنجیان مقدم از کاهش ۱۸ درصدی سرقت در آمل خبر داد و گفت: کاهش و کنترل سرقت یکی از اولویت های مهم پلیس در شهرستان آمل است و برای رسیدن به این هدف، طرح های عملیاتی و گشت های هدفمند در سطح شهرستان به مرحله اجرا در می آید.

وی با بیان این که آموزش شهروندان در پیشگیری از سرقت و وقوع جرائم نقش مهمی دارد، افزود: در راستای کنترل و کاهش سرقت، آموزش های همگانی در مدارس، مساجد و ادارات توسط کارشناسان انتظامی صورت می پذیرد .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در ادامه اعلام کرد: شهروندان نیز با توجه به توصیه و هشدار های پلیس در پیشگیری از سرقت و بکار گیری هشدار ها، موجب کاهش وقوع سرقت در سطح شهرستان شده اند.

این مسئول در خصوص آمار سرقت در آمل گفت: در آبان ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با ۱۸ درصد کاهش سرقت و همچنین ۹ درصد افزایش کشفیات سرقت روبرو بوده ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در پایان با اشاره به این که در طرح کاهش سرقت، مجال هر گونه فرصت طلبی را از سارقان می گیریم و با مال خر ها با هماهنگی مرجع قضائی برخورد جدی می کنیم، از شهروندان خواست: هر گونه گزارش از وقوع سرقت و موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا