آذری: از استقلال بازیکن نمی‌گیریم

بصیر، سعید آذری درباره آخرین رایزنی‌های باشگاه ذوب‌آهن با استقلالی‌ها برای معاوضه آندرانیک تیموریان و محسن مسلمان اظهار داشت: ما روز گذشته جلسه‌ای را در دفتر باشگاه ذوب‌آهن واقع در تهران با حضور آندرانیک تیموریان، سرژیک تیموریان و صادق‌پور برگزار کردیم. صحبت‌های نهایی در این زمینه انجام شد و قرار شد تا ۱۲ ظهر امروز مدیر برنامه‌های تیموریان در مورد آمدن یا نیامدن آندو به ذوب‌آهن پاسخ نهایی را به ما اعلام کند. دقایقی پیش سرژیک تیموریان با بنده تماس گرفت و اعلام کرد آنها با مسئولان باشگاه تراکتورسازی مذاکره‌ای داشتند و طبق اظهارات مدیر برنامه‌های تیموریان مسئولان تراکتورسازی مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان را برای نیم‌فصل به آندو پیشنهاد دادند که در توان باشگاه ذوب‌آهن نیست که چنین رقمی را پرداخت کند.

آذری تاکید کرد: پس از شنیدن اظهارات سرژیک تیموریان من برای آندو در تراکتورسازی آرزوی موفقیت کردم و بحث انتقال این بازیکن به ذوب‌آهن منتفی شد. چون تراکتوری‌ها توانایی پرداخت چنین پولی را دارند اما ما قادر نیستیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: درباره شرایط حضور محسن مسلمان نیز باید اعلام کنم ابتدا قرار بود این بازیکن را با تیموریان جابجا کنیم که به نتیجه نرسیدیم اما طبق آخرین توافقی که با بهرام افشارزاده داشتیم مقرر گردید مسلمان در صورت توافق مالی به صورت قرضی به استقلال برود. طبق همین توافقات امروز مسلمان با افشارزاده جلسه مالی خود را برگزار خواهد کرد چون ما منافع باشگاه خودمان را در نظر می‌گیریم و در صورت انتقال قرضی مسلمان به استقلال باید آبی‌ها به ما پول بدهند. اگر چنین توافقی حاصل شود و باشگاه استقلال مبلغ مورد نیازمان را پرداخت کند مسلمان می‌تواند قرضی برای این تیم بازی کند.

وی در پاسخ به این سؤال که شایعه شده شما قصد دارید داسیلوا و یعقوب کریمی را از استقلال جذب کنید گفت: به هیچ عنوان این شایعات صحت ندارد چون ما از استقلال فقط آندرانیک را می‌خواستیم. در پست‌هایی که ما بازیکن نداریم مربوط می‌شود به جایی که سینا عشوری و سیف‌پناهی حضور داشتند ما فقط در این پست بازیکن می‌خواهیم. مذاکره ما با تیموریان طبق توافق نهایی با افشارزاده انجام گرفت که در پایان به بن‌بست خورد.

آذری درباره شایعه جدایی باقر صادقی گلر ذخیره این تیم نیز عنوان کرد: این خبر صحت ندارد و طبق آخرین توافقات انجام شده صادقی امروز در سر تمرین ذوب‌آهن حاضر می‌شود.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا