درخشان:لیست‌ مازاد بماند بعد از جذب‌ بازیکن

بصیر، حمید درخشان در خصوص علت حضورش در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به خاطر شکایت فولادی‌ها و مسائلی که پیرامون آن پیش آمد و همچنین پخش فایل صوتی به کمیته اخلاق آمدم و با آقای محمدزاده جلسه‌ای داشتم.

در همین لحظه وکیل حمید درخشان اعلام کرد: پخش فایل صوتی چه صحت داشته باشد و چه صحت نداشته باشد، جزو مصادیق بارز بی‌اخلاقی در ایران است و نباید این اتفاق رخ دهد.

وی درباره فهرست خرید پرسپولیس در نیم‌فصل لیگ برتر خاطر نشان کرد: من فهرست مورد نیازم را به آقای منتقمی دادم و قرار است در این خصوص جلسه‌ای با هم داشته باشیم اما فعلاً نمی‌توانیم نام بازیکنان مورد نیازمان را اعلام کنیم، چون هنوز بازی‌های ما در لیگ تمام نشده است. انشاءالله پس از بازی با فولاد وارد فصل نقل‌وانتقالات می‌شویم و براساس نیازمان بازیکن جذب می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه باشگاه استقلال بازیکنان مدنظر او را جذب می‌کنند و این به خاطر آن است که این بازیکنان به پرسپولیس نروند، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم اینطور باشد، چون هم یک تیم باید جا برای بازیکن داشته باشد و هم پول زیادی که یک بازیکن را جذب کند و از آن استفاده نکند تا به پرسپولیس نیاید. این صحبت‌ها منطقی نیست. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و بازیکنان مورد نظرمان را جذب خواهیم کرد، فقط باید باشگاه به شرایط عادی برگردد.

درخشان در خصوص اینکه احتمال می‌رود حمیدرضا سیاسی تا مدت‌ها بازداشت باشد، تصریح کرد: اینطور نگویید بلکه بگویید انشاءالله سیاسی هر چه زودتر از زندان آزاد شود.

وی ضمن بیان این مسئله که نمایندگان باشگاه پرسپولیس امروز بعدازظهر برای شرکت در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان‌ آسیا به مالزی می‌روند درباره اینکه سازمان لیگ برای کمک به تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بندهایی را مثل جذب بیشتر بازیکن خارجی در نظر گرفته است، گفت: قرار بود این اتفاق رخ دهد تا ما بتوانیم شش بازیکن خارجی را جذب کنیم و از چهار نفر آنها استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا در نیم فصل دوم همانطور که وعده داده بود پرسپولیس با امضای خودش را خواهیم دید، خاطر نشان کرد: امیدوارم این اتفاق رخ دهد اما همانطور که می‌بینید مشکلات زیادی داریم. ما قصد داریم بازیکنانی را جذب کنیم اما کسی نیست که با آنها صحبت کرده یا مسائل مالی را حل کند. امیدوارم هر چه زودتر مشکل سیاسی حل شود تا بتوانیم کارمان را انجام دهیم. بالاخره بازیکنی که می‌خواهد به پرسپولیس بیاید باید پول بگیرد و باشگاه او هم همینطور.

درخشان درباره اینکه آیا مهدی جعفرپور را در فهرست مازاد قرار داده است، گفت: ما هیچ بازیکنی را در فهرست مازاد قرار نداده‌ایم و تا زمانی هم که بازیکن جدید جذب نکنیم این کار را انجام نمی‌دهیم، چون در این صورت کارمان سخت می‌شود. ما همینطور کمبود بازیکن داریم و نمی‌توانیم بدون جذب بازیکن جدید کسی را از دست بدهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا برخی قوانین و اتفاقات برای پرسپولیس عجیب نیست؟»، تأکید کرد: یک مقدار از این شرایط که به وجود آمده تعجب می‌کنم. فقط امیدوارم همه چیز برای همه یکسان باشد نه اینکه ما بیشترین لطمه را بخوریم و برای بقیه اتفاق خاصی نیفتد. امیدوارم این اتفاقات در دور برگشت لیگ رخ ندهد تا به قدرت بیشتری به کارمان ادامه دهیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا به خاطر محجوب بودنش است که این اتفاقات رخ می‌دهد خاطر نشان کرد: ای کاش این در فوتبال ما باب شود که همه اخلاق خوبی داشته باشند و با ادبیات خوب حرف بزنند. زمانی افشین قطبی به ایران آمد و همه از ادبیات خوب او تعریف کردند. ما هم باید این مسائل را یاد بگیریم و بدانیم دیگر با فریاد زدن و بی‌اخلاقی کاری پیش نمی‌رود. شاید در گذشته این اتفاق رخ می‌داده اما دیگر زمان این مسائل گذشته است.

درخشان در پایان درباره اینکه چرا بعد از دربی گزینه‌های جانشینی‌اش در پرسپولیس مطرح شده است، گفت: اینها را دوستانی می‌نویسند که ما به لطف دارند و سریع می‌خواهند برای من جایگزین تعیین کنند. من به همه احترام می‌گذارم اما اجازه بدهید کارمان را انجام دهیم. پرسپولیس بهتر شده و بهتر از این هم می‌شود اما فعلاً شرایط فوق‌العاده‌ای در باشگاه وجود دارد و باید شرایطی را پیش بیاوریم که آرامش به باشگاه برگردد.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا