رقبای اصلی کاسیاس و رئال مادرید

بصیر، ایکر کاسیاس از اتلتیکومادرید و بارسلونا به عنوان اصلی‌ترین رقبای تیمش در مسیر رسیدن به دومین قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا یاد کرد.

کاسیاس اظهار داشت: در لالیگا اتلتیکومادرید و بارسلونا اصلی‌ترین رقبای ما هستند و به همین دلیل فکر می‌کنم که این دو تیم ما را مجبور خواهند کرد تا روز پایانی برای کسب قهرمانی در لیگ بجنگیم. امیدواریم که بتوانیم قهرمان لیگ شویم، چون در حال حاضر واقعاً خوب کار می‌کنیم. در اروپا هم بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید رقبای اصلی ما محسوب می‌شوند.

کاپیتان کهکشانی‌ها در ادامه بر انگیزه خود برای ادامه حضور در تیم ملی اسپانیا تأکید کرد و گفت تا زمانی که ویسنته دل‌بوسکه او را به اردوی ماتادورها فرابخواند حاضر است برای کشورش به میدان برود و همچنین انگیزه فراوانی دارد که در یورو ۲۰۱۶ فرانسه به اسپانیایی‌ها برای جبران ناکامی بزرگ‌شان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل کمک کند.

وی افزود: من حس فوق‌العاده‌ای دارم و اگر ویسنته دل‌بوسکه فکر می‌کند که هنوز می‌توانم به تیم کمک کنم و مرا دعوت کند خوشحال می‌شوم. ایفای نقش به عنوان نماینده کشورم برای من بسیار مهم است و تجربه‌ای مانند بازی در یورو ۲۰۱۶ آن هم پس از ناکامی جام جهانی به من انگیزه مضاعفی می‌دهد.

رئال مادرید پس از انجام آخرین بازی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا جمعه شب در هفته پانزدهم لالیگا به مصاف آلمریا می‌رود و پس از آن بار سفر به آفریقا را می‌بندد تا راهی مراکش شود و در جام باشگاه‌های جهان شرکت کند. اولین بازی کهکشانی‌ها در این تورنمنت (۲۵ آذر) است.

کاسیاس در این خصوص عنوان کرد: ما با هدف تبدیل شدن به قهرمان باشگاه‌های جهان وارد این رقابت‌ها می‌شویم. امسال خوب کار کرده‌ایم و قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان هم می‌تواند حسن ختامی فوق‌العاده برای عملکردمان در این سال باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا