واکنش تند فرمانده دفاع مقدس به اظهارات رئیس جمهور

بعضی از مسئولان رده بالای کشور مرعوب سیاست های غرب شده اند

بصیر، یونس محسن‌پور فرمانده ۸ سال دفاع‌مقدس، در گفت‌و‌گو اختصاصی با خبرنگار بصیرنیوز با ابراز تاسف از حرمت‌شکنی تعدادی از دانشجویان و دولت‌مردان نسبت به امام راحل(ره) در روز دانشجو، اظهار داشت: امام یک حقیقت همیشه زنده است.

وی با بیان اینکه حق همیشه پیروز است و هرکسی که می خواهد به هدف برسد باید در این مسیر باشد، اذعان داشت: سیدالشهدا چون به حق متصل شد زنده و جاوید ماند، امام نیز چون بر سفره پیامبر نشسته است، جاویدان می ماند و ریشه آن در توحید است.

این فرمانده دفاع‌مقدس تصریح کرد: بسیاری از مدعیان زر و زور که امت‌هایی را به جهالت واداشتند خود می دانستند که حق نیستند و سعی در گمراهی مردم داشتند.

محسن‌پور با بیان اینکه ریشه این اهانت‌ها فقط در جهالت است، گفت: تمام مستعمران نیز از جهل مردم استفاده و بر مردم فرمانروایی می کردند.

وی با ابراز تاسف از حرکات زشت برخی از مسئولان و دانشجویان در روز ۱۶ آذر، اظهار داشت: امروز مسئولان طرفداران فتنه نیز جاهل هستند.

این فرمانده دفاع مقدس افزود: شهدا بصیرت داشتند و در رکاب ولایت ایستادند اما این‌ها علاوه بر اینکه بصیر نیستند، جاهل هم هستند.

محسن پور با بیان‌اینکه اگر بتوانیم جامعه را با بصیرت آگاه کنیم، می توانیم به اهداف خود برسیم، اظهار داشت: بیداری اسلامی با بصیرت کشورهای دیگر به وجود آمده اما برخی از مسئولان رده بالای کشورمان هنوز در جهل هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتقادپذیر نبودن رئیس‌جمهور و توهین به تعدادی از دانشجویان با الفاظی چون «تازه به دوران رسیده»، اذعان داشت: زمانی که بچه ها در جنگ بودند و ما هر روز تعداد زیادی شهید می دادیم، این افراد در آن سوی جهان مشغول به کارهای خود بودند و خبری از نظام و انقلاب نداشتند.

این فرمانده دفاع‌مقدس ریشه سخنان رئیس‌جمهور را تفکر غربی دانست و گفت: بعضی از مسئولان ما مرعوب سیاست‌های غرب شده اند.

وی افزود: عوام به ولی خود نگاه می کنند و بصیرت دارند اما این افراد چون خود را بالاتر از مردم می پندارند تکبر و غرور آها را در بر می گیرد و زود مرعوب خواسته های دشمن می شوند و از ولایت فاصله می گیرند و حتی در رابر ولی خود نیز می ایستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا