واکنش کریمی به جدایی از استقلال

بصیر، یعقوب کریمی درمورد بحث حضورش در ذوب‌آهن و معاوضه او با محسن مسلمان گفت: این شایعه‌ای است که از دو روز پیش مطرح شده اما باید بگویم که باشگاه در این مورد هیچ صحبتی با من انجام نداده است. این موضوع صحت ندارد و من در استقلال می‌مانم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص تقابل تیمش با استقلال خوزستان تأکید کرد: تیم‌های عبدالله ویسی همیشه خوب فوتبال بازی می‌کنند و او به بازیکنان جوان بها می‌دهد. این یکی از سخت‌ترین بازی‌های ماست اما امیدوارم سه امتیاز را بگیریم تا خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم. قطعاً برای کسب سه امتیاز به اهواز خواهیم رفت.

وی درمورد مسائل مالی و اینکه آیا تعهدات باشگاه استقلال در این مورد عملی شده است، گفت: من نمی‌توانم درمورد دیگران صحبت کنم اما درمورد خودم باید بگویم که حتی از بازیکنان جوان هم کمتر پول گرفته‌ام. مدتی پیش هم با آقای نظری‌جویباری صحبت کردم و گفتم پول ندارم. به هر حال من هم مشکلات خاص خودم را دارم و امیدوارم باشگاه به این مسائل رسیدگی کند.

کریمی در خاتمه با اشاره به مشکلاتی که برای زلاتکو کرانچار پیش آمد، آن هم در شرایطی که در سپاهان شاگرد این مربی بود، گفت: من نمی‌توانم حرف خاصی بزنم، چون در سپاهان شاگرد کرانچار نبودم. آن مدت کوتاهی هم که در سپاهان حضور داشتم، فقط به خاطر آقای رحیمی و هواداران خوب این تیم بود.

 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا