امام‌جمعه فریدونکنار مطرح کرد

رسانه های غربی از انعکاس اجتماع بزرگ حسینی چشم‌پوشی می کنند

به گزارش بصیر، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه، در مصلی‌ قدس فریدونکنار، با اشاره به حضور پرشور زائران حسینی در کربلا، اظهار داشت: آن رسانه‌هایی که کوچکترین وقایع دنیا را منعکس می کنند کجایند که آن اجتماع بزرگ حسینی را نمی‌بینند و کور شده‌اند.

وی تصرح کرد: چرا مطبوعات و رسانه های غربی از انتشار این واقعه بسیار بزرگ چشم‌پوشی می کنند، این‌ها می خواهند نور خدا را خاموش کنند اما خداوند اراده کرده که این نور جهانی شود.

امام‌جمعه فریدونکنار با اشاره به ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه، اذعان داشت: در نظام طاغوت تلاش بر این بود که روحانیت منزوی شود و می خواستند فرهنگ دانشگاه را غربی کند و بین دو عنصر مهم جامعه تضاد ایجاد کنند.

جلالی خاطرنشان کرد: هدف استکبار تضعیف روحانیت و دانشگاه به دست یکدیگر بود تا به هدف خود برسند که یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران با درایت امام خنثی شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همایش مبارزه با فساد، اظهار داشت: این حرکت شایسته دیر آغاز شد، رهبری نیز ۱۳ سال پیش برای این امر اخطار داده بودند اما مسئولان زیربط سهل‌انگاری کردند و این مبارزه به فراموشی سپرده شد.

امام‌جمعه فریدونکنار تاکید کرد: مسئولان استان، شهرستان و چشم های ناظر در تقسم و توزیع بودجه و مقررات بانکی هوشیار باشند و غفلت نکنند.

جلالی همچنین با اشاره به اعتراض های بی شمار مردم آمریکا نسبت به تبعیض نژادی، اذعان داشت: مدعیان حقوق بشر به ملت خود رحم نمی کنند، آنها در باره حقوق حیوان ها حرف می زنند اما آیا این انسان های سیاه‌پوست به اندازه آنها احترام ندارد.

وی افزود: به جای آنکه قاتل را به پای میز محاکمه بکشانند آن را تبرئه می کنند و این را معنای عدالت و حقوق‌بشرمی دانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا