تامین سوخت خودروهای زائران در مهران

بصیر، ‘پیمان بهرامی’ عصر جمعه اظهار کرد: پنج جایگاه سوخت در مسیر برگشتی زائران از مرز مهران بطور کامل پر شده و هیچ گونه مشکلی در این خصوص نیست.

وی افزود: ۴۳۶ هزار لیتر بنزین و ۴۵۵ هزار گازوییل در این جایگاه ها فراهم شده است.

وی تاکید کرد: جایگاه نخست سوخت در مهران با ظرفیت کامل مهیا بوده و سه دستگاه تریلر بنزین و دو دستگاه تریلر گازوییل نیز کنار آن مستقر شده و جایگاه دوم داخل این شهر نیز آماده سوخت رسانی به زائران برگشتی است.

بهرامی یادآور شد: دو جایگاه عرضه گاز (سی ان جی) نیز در شهر مهران آماده سوخت رسانی به خودروهای هموطنان است.

وی اضافه کرد: همچنین برای تامین سوخت اتوبوس ها در پایانه چهار دستگاه وانت سوخت دو هزار و ۵۰۰ لیتری، یک دستگاه تریلر ۳۰ هزار لیتری و یک دستگاه تانکر ۱۸ هزار لیتری نیز در پایانه مرزی مستقر شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی ایلام گفت: از ۱۲ تا ۱۹ آذر ماه جاری یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر افزایش مصرف فرآورده های سوختی نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان ایلام داشته ایم.

بهرامی تاکید کرد: خوشبختانه وضعیت سوخت جایگاه های استان مناسب است و هیچگونه نگرانی در مورد سوخت رسانی به خودروهای زائران، مسافران و هموطنانمان وجود ندارد.

مرز بین المللی مهران در ۹۰ کیلومتری جنوب غربی ایلام، این روزها تبدیل به کانون اصلی تردد زوار اربعین حسینی شده بطوریکه در دو هفته اخیر بیش از ۶۰۰ هزار زائر از این مرز به کشور عراق سفر کرده اند.

هم اکنون ۵۰ هزار خودرو زایران اربعین حسینی در شهر مهران و پایانه مرزی پارک شده که برای انتقال نیاز به سوخت دارند.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا