دشمنان‌ دایی چه‌ کسانی‌ بودند؟

بصیر، جواد منافی درباره انتقاداتی که کادر فنی فعلی پرسپولیس درباره نحوه یارگیری این تیم در ابتدای فصل داشته، گفت: از روزی که از پرسپولیس رفتیم سعی کردیم حرفی نزنیم چون اگر حرفی می‌زدیم مثل همین آقایان می‌شدیم، اما ما عاشق پرسپولیس هستیم و می‌خواهیم تیم در آرامش باشد و تا الان هم خیلی حرف‌ها زده شد اما ما سکوت کردیم تا تیم نتیجه بگیرید و این حرف‌ها در دل ما باقی مانده بود که باید الان که لیگ تعطیل شده آنها را بگوییم.

وی ادامه داد: از روز اولی که ما به پرسپولیس آمدیم آقایان شروع به مصاحبه علیه ما کردند و حتی از هفته دوم به بعد حرف از تغییر کادر فنی بود، حتی سرمربی تیم آن زمان می‌گفت که تیم را به من بدهید چون من دوای درد پرسپولیس هستم. این تیم بازیکنان خوبی دارد و مربی باید بلد باشد از آنها بازی بگیرد.

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت:‌ حرف‌های آقایان فنی نبود و بیشتر جنبه شخصی داشت و همیشه در صحبت‌هایش می‌گفت که اگر من باشد تیم درست می‌شود و به گونه‌ای حرف می‌زد که انگار پرسپولیس ارث پدری آقایان است. البته به نظر من از روزی که این آقایان به پرسپولیس آمدند، شرایط تیم نه تنها بهتر بلکه بدتر شده اما همیشه می‌گویند که دایی تیم را بد بسته اما کیست که نداند در همه جای دنیا مربی به مسئولان باشگاه لیست می دهد تا بازیکنان موردنظرش جذب شود.

منافی خاطرنشان کرد: پرسپولیس سال قبل دوم شده بود و سهمیه آسیایی گرفت و طبعا باید این فصل تیم قوی‌تر بسته می‌شد و همه فکر ما هم این بود که بازیکنان اصلی و تأثیرگذار در تیم بمانند و بازیکنان مناسب جذب شوند. اما دیدید که بازیکنانی که ما نیاز داشتیم جذب نشدند و حتی بازیکنان تأثیرگذارمان مثل خلعتبری، حسینی و پولادی از تیم رفتند، آن هم در حالی که تا آخرین لحظه ما منتظر آنها بودیم اما چطور است که بازیکنان ملی‌پوش و تأثیرگذار استقلال در این تیم ماندند اما بازیکنان مدنظر ما از تیم رفتند؟ این به این خاطر بود که مسئولان باشگاه پرسپولیس نمی‌خواستند بازیکنان خوبی جذب تیم شوند و حتی نمی‌خواستند که ملی‌پوشان در تیم بمانند و در لحظات آخر به ما گفتند که این بازیکنان را نمی‌توانند جذب کنند.

منافی اظهار داشت: سرمربی فعلی پرسپولیس با علم بر اینکه بازیکنان پرسپولیس چه کسانی هستند، مسئولیت این تیم را قبول کرد و همین‌ها بودند که برای دایی بازی می‌کردند اما او هیچ کجا نگفت که تیم ضعیفی در اختیار دارد. آقایان وضعیت تیم را می‌دانستند و سرمربیگری تیم را قبول کرده بودند و حالا بهانه آوردنشان برای چیست؟ آقایان می‌گویند که تیم بد بدنسازی کرده اما سؤال من از آنها این است که آیا در زمان بدنسازی ما در سرعین و ترکیه آنها کنار ما بودند که اینگونه صحبت می‌کنند؟! چطور از وقتی که آقایان مسئولیت پرسپولیس را در دست گرفتند کسی چیز خاصی از این تیم ندید؟ پرسپولیس کدام برنامه تاکتیکی را در زمین اجرا می‌کند و کدام تیم را ۹۰ دقیقه در زمین خودش حبس کرده که ما نمی‌بینیم؟ البته بجز نیمه دوم با بازی استقلال که همه می‌دانند ربطی به مسائل فنی ندارد.

وی اظهار داشت: چرا خیلی راحت چشم‌هایمان را می‌بندیم و عوام‌فریبی می‌کنیم اما مردم را که نمی‌شود گول زد او قرار بود نسخه‌ای برای شفای پرسپولیس داشته باشد اما باید بگویم که آقایان چه نسخه‌ای برای تیم پیچیده‌اند! آقایان نسخه‌ای پیچیده‌اند که تا آخر فصل هم نمی‌شود آن را جبران کرد. اما ما می‌بینیم که او فقط حرف می‌زند و هر بازی با یکی از بازیکنان به مشکل می‌خورد اما مگر زمان ما در تیم مصدوم یا محروم نبود؟ این حرف‌ها فقط برای عوامفریبی و گول زدن مردم است. آقای سرمربی قبل از بازی با سپاهان می‌گوید که این تیم از ما بهتر است و امکانات بیشتری دارد اما کدام مربی تیمش را قبل از بازی تضعیف می‌کند به نظرم آقایان جنم مربیگری ندارند و در حد و اندازه‌های سرمربیگری پرسپولیس نیستند، چون تیم بزرگ مربی بزرگ می‌خواهد و نتایج تیم هم مشخص است که آنها هر روز یک حرف می‌زنند.

منافی در ادامه اظهار داشت: آقایان می‌گفتند که یکسری از بازیکنان در حد و اندازه‌های پرسپولیس نیستند اما دیدید که در دربی همین بازیکنان کار را درآوردند و خوشبختانه بازیکنان نشان دادند که کسی کم کاری نمی‌کند و ما هم مثل همه هواداران پرسپولیس این برد خوشحال شدیم.

وی ادامه داد: او می‌خواست هر طور شده به پرسپولیس بیاید و این مسئله خیلی زود مشخص شد چرا که بعد از برکناری ما وقتی با سیاسی جلسه داشتیم او گفت که از هفته سوم می‌خواستیم دایی را برداریم و این نشان می‌دهد که برداشتن دایی فنی نبود چرا که یک فرد غیر فوتبالی که دو ماه است به فوتبال آمده، از هفته سوم می‌خواستیم دایی را برداریم و این مشخص است که مشاوران سیاسی دشمنان دایی بوده‌اند و حالا می‌فهمیم که برکناری دایی فنی نبود حتی سیاسی که یک فرد غیر فوتبالی بود به ما گفت که می‌خواهیم تا آخر فصل به ۶۰ امتیاز برسیم که ما خندیدیم که یک آدم غیر فوتبالی می‌آید و درباره فوتبال حرف می‌زند.

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه چرا پیشکسوتان دیگر از تیم انتقاد نمی‌کنند، اظهار داشت: یک سری پیشکسوت بعد از نتایج ما همیشه از تیم انتقاد می‌کردند، اما این آقایان الان کجا هستند؟!‌ یک روز به قیافه بازیکن گیر می‌دادند و یک روز هم به فامیلی او اما الان همین منتقدان کجا هستند که مثل کبک سرشان را زیر برف کردند این مشخص است که مشکل آنها شخصی بود و می‌خواستند با انتقاد از دایی اسمشان در روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها مطرح باشد اما الان که هر روز وضعیت پرسپولیس بدتر می‌شود، کسی صحبت نمی‌کند.

منافی در پایان گفت: برنامه آقایان به گونه‌ای است که وقتی می‌برند خودشان هستند اما وقتی می‌بازند کادر فنی قبلی را مقصر جلوه می‌دهند اما باید بگویم که او رزومه‌ای در فوتبال ندارد و کارنامه‌ای هم ندارد و مطمئن باشید در پرسپولیس همه چیز بعدا مشخص می‌شود.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا