سپاهان منتظر بازگشت سربازها

بصیر، رسول خوروش درباره زمان شروع تمرینات سپاهان، گفت: طبق برنامه از ۵ دی تمرینات‌مان شروع می‌شود و قرار است ۱۰ دی راهی کیش شویم تا اردوی ۱۰ روزه‌ای را در این جزیره برگزار کنیم. البته باید ببینیم چه تیم‌هایی در کیش اردو می‌زنند تا برنامه بازی‌های تدارکاتی‌مان مشخص شود.

وی درباره اینکه صحبت از اردوی قطر و ترکیه هم به گوش می‌رسد و آیا سپاهان به جز کیش در این کشورها اردو می‌زند یا نه، ادامه داد: فعلا که کیش مدنظر ماست. هر چند که روی ترکیه هم در حال کار کردن هستیم اما اگر کیش قطعی شود به اردو‌های دیگری نمی‌رویم.

سرپرست باشگاه سپاهان درباره حضور بازیکنان خارجی در تمرین این تیم، گفت: ماریو بازیکنی بود که در تمرینات ما شرکت کرد اما مورد پسند کادر فنی قرار نگرفت و اصفهان را ترک کرد اما فعلا منتظریم ببینیم تا از لیگ ایران کدام بازیکن آزاد می‌شود هر چند که منتظر دو بازیکن خودمان هستیم.

وی در پایان گفت: ما منتظر شجاع خلیل‌زاده و علی حمودی هستیم چرا که با قوانین جدید که می‌توان با پرداخت ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان کارت پایان خدمت گرفت آنها می‌توانند به سپاهان برگردند و قراردادشان با تراکتورسازی زمانی اعتبار خواهد داشت که با ما فسخ کرده باشند که این اتفاق نیفتاده است.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا