«مقاومت» شاهراه پیروزی ایران در مذاکرات هسته‎ای/هیچ چیزی به سود ایران نیست

بصیر، هم‌زمان با شام اربعین حسینی مراسم یادواره سرداران شهید علیرضا بلباسی، موسی محسنی و شهدای امامزاده سیدعابدین قائم‌شهر برگزار شد. 


سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در این مراسم با بیان اینکه شهدای ما تربیت شده مکتب امامی هستند که خود شاگرد مکتب اربعین است، اظهار داشت: امام راحل که با کلام ساده و از روی اخلاص امپراطوری این عالم را در هم شکست.

وی با بیان اینکه زمانی در ایران یک سرباز آمریکایی بر شاه کشور شرافت داشت، افزود: امام بزرگوار به برکت حماسه عاشورا به میدان آمد، انسان‌های زیادی را در گرد خود جمع کرد و آنها میدان‌دار صحنه هایی شدند که امروز من و شما به خاطر آنها دور هم جمع شدیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(ص) استان سمنان با عنوان اینکه تاریخ نشان داده که اگر کشوری فاقد مردان فداکار باشد، محکوم به شکست، ذلت، بندگی و بردگی می شود، بیان داشت: شهدای ما، فداکاری را از امام حسین‌(ع) به ارث بردند و همانطوری که مزار امام حسین(ع) و یارانش گره‌گشای حاجات مردم است، مزار شهدای ما هم به فرموده امام راحل، دارالشفا است.

شاهچراغی با بیان اینکه شهیدان ما هر چه به میدان مبارزه می رفتند، با شکوه تر و با نشاط تر بودند، خاطرنشان کرد: تکفیری‌ها مردم بی دفاع را قتل عام می کنند و با وجودی اینکه رسانه‌های غربی و خارجی در چندصدمتری آنها با انواع اقسام و تجهیزات پیشرفته حضور دارند ولی تنها از یک تیتر خبر هم دریغ می کنند.

وی اضافه کرد: آنها با حمایت غرب، جدیدترین سلاح‌ها، وسایل زندگی و زیست‌محیطی را در اختیار دارند ولی وقتی به شهدا و نیروهای ایرانی می‌رسند، پاپس می‌کشند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(ص) استان سمنان در پایان تصریح کرد: تنها شاهراه پیروزی ایران در مذاکرات هسته ای فقط مقاومت است و الا واژه هایی همچون برد- برد و دیگر اصطلاحات سیاسی هیچ نفعی به سود ایران ندارد.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا