صادقي با مصدوميت بازي مي‌کند؟

بصیر، پاشازاده، مدافع سابق استقلال و تیم ملی در مورد مشکلات خط دفاعی استقلال می گوید:« به نظر من دلیل اصلی گل خوردن های استقلال و ضعف خط دفاعی تیم این است که اصول اولیه دفاع خطی در استقلال رعایت نمی شود. اصول دفاع چهارنفره خیلی ساده است اما نمی دانم چرا در استقلال اصلا خبری از این اصول نیست! دفاع چهارنفره تمرین دارد، قواعد دارد اما خیلی کم در استقلال رعایت می شود و فکر می کنم دلیل اصلی گل خوردن تیم وجود همین مشکل است»

پاشازاده در مورد افت مدافعان استقلال هم صحبت و البته به نکته جالبی اشاره می کند:« من در مورد آمادگی مدافعان استقلال نمی توانم نظر بدهم. اگر آنها صد در صد آماده باشند خوب است اما اگر نباشند ایراد است. فقط چیزی را می دانم که شاید کمتر کسی بداند. آیا شما می دانستید که امیرحسین صادقی با مصدومیت برای استقلال بازی می کند؟ فقط به این دلیل که تیم به او نیاز دارد. تا آنجا که من می دانم اینطور است و این می تواند یکی از دلایل افت این بازیکن و عملکرد خط دفاعی استقلال باشد»

مهدی پاشازاده در مقایسه دوران بازی اش با دوران فعلی صحبتهای جالبی انجام می دهد:« مقایسه زمان بازی ما با حالا درست نیست اما در دوران بازی ما مهاجمان خطرناکی حضور داشتند که جملگی زهردار بودند. ۳ تا از آنها به نام های خداداد عزیزی، علی دایی و مهدی مهدوی کیا مرد سال آسیا شدند. همین رضا عنایتی که الان زهردارترین مهاجم فوتبال ایران است زمان بازی ما جزو مهاجمان درجه دو محسوب می شد. این نشان می دهد که کار برای مدافعان زمان ما سختتر از فعلی ها بوده است. الان مهاجمان زهردار نیستند اما باز هم می بینید که چقدر توپ از خط دروازه ها عبور می کند»

پاشازاده از نوع زندگی بازیکنان قبلی با فعلی ها هم صحبت می کند:« زمانی که بازی می کردم بعد از تمرین استراحت می کردم و بعد از استراحت فقط تمرکزم روی تمرین فردا بود. الان تمرکز و نوع زندگی بازیکنان فرق می کند. دوست ندارم وارد زندگی شخصی بازیکنان شوم اما همه آنها بیزنس می کنند و کاسب شده اند. این یعنی فکرشان تمام و کمال در اختیار فوتبال نیست و همین می تواند به بازی شان ضربه بزند»

آیا اولتیماتوم به قلعه نویی درست است؟ پاشازاده پاسخ منفی می دهد:« این شایعات منطقی نیست، احساسی است. به چه مناسبتی باید به قلعه نویی اولتیماتوم بدهند؟ درست است که در ۱۰ بازی گذشته نتایج ایده الی کسب نکرده اما ملاک سنجش یک مربی کل فصل است. استقلال الان ۵ امتیاز از صدر فاصله دارد و هنوز از جمع مدعیان خارج نشده است. پس اولتیماتوم به قلعه نویی جز استرس، سودی برای استقلال نخواهد داشت».

 
 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا