امروز : دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳
تاریخ : ۱۳۹۳/۰۹/۲۴ - ۱۴:۱۶ ذخیره فایل ارسال به دوستان

محاسبه اشتباه قبوض همراه اولی‌ها

بصیر، غلامرضا داداش‌زاده با اشاره به این موضوع اظهار کرد: برخی از مشترکان از طریق سامانه ۱۹۵ نسبت به افزایش قبوض خود شکایت داشتند که بررسی‌های انجام شده نشان‌دهنده عدم تغییر در تعرفه‌های اعمالی بوده است و برخی از این موارد به دلیل استفاده مشترکان از سرویس‌های ارزش افزوده و همچنین اختلال در سامانه ثبت پرداخت […]

بصیر، غلامرضا داداش‌زاده با اشاره به این موضوع اظهار کرد: برخی از مشترکان از طریق سامانه ۱۹۵ نسبت به افزایش قبوض خود شکایت داشتند که بررسی‌های انجام شده نشان‌دهنده عدم تغییر در تعرفه‌های اعمالی بوده است و برخی از این موارد به دلیل استفاده مشترکان از سرویس‌های ارزش افزوده و همچنین اختلال در سامانه ثبت پرداخت میان دوره‌ای در شبکه همراه اول است.

وی درباره نحوه رسیدگی به شکایات مشترکان گفت: مشترکان می‌توانند این موارد را با مراجعه به امور مشترکان اپراتورها و دریافت ریز مکالمات از اپراتور پیگیری کرده و در صورت عدم رفع مشکل، از طریق سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات موضوع را اعلام کنند.

او با تاکید بر نظارت دقیق بر تعرفه‌های اعمال شده تصریح کرد: رگولاتوری با توجه به دسترسی‌های بر خط ایجاد شده به شبکه اپراتورها بر تعرفه‌های اعمال شده نظارت می‌کند و در حال حاضر تعرفه‌های اعمال شده در شبکه تلفن ثابت و سیار براساس مصوبه ۱۸۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است.

 
 
بلاغ

ارسال دیدگاه

photo_2016-05-31_13-37-56

photo_2016-06-02_15-16-08

photo_2016-06-02_15-16-04

1

gorban-1

news