برخی هنوز از گفتن لفظ فتنه دوری می کنند

بصیر، سید جعفر علوی در جمع عزاداران حسینی شهر سورک با بیان اینکه برخی می گویند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نگوییم، گفت: اگر قرار بر این باشد زیارت عاشورا که سراسر لعن است.

وی افزود: فلسفه قیام امام حسین(ع) نجات دادن مردم از گمراهی بود و امروز هم عده ای گمراه هستند و باید آنها را از گمراهی خارج کرد.

امام جمعه موقت میاندورود با بیان اینکه در ۱۶ آذر اتفاقاتی افتاد که نگران کننده بود، اظهار داشت: برخی قصد دارند مردم را زیر خیمه آمریکا بکشانند.

وی خاطر نشان کرد: هنوز کسانی هستند که سنگ یزیدیان را به سینه می زنند و می گویند جهت رهایی از گرفتاری ها و مشکلات باید به سمت آمریکا برویم.

علوی تاکید کرد: باید حواسمان باشد وقتی زیر پرچم امام حسین(ع) آمدیم باید به امام حسین (ع) اقتدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه جریان فتنه قرار بود ما را زیر پرچم دیگری ببرد و رهبری پرچم را گسترده کرد و گمراهان را راهنمایی و هدایت کرد تا بهانه را از آنها بگیرد، تصریح کرد: رهبری مسیر را مشخص کرده اما برخی هنوز از گفتن لفظ فتنه دوری می کنند.

علوی تاکید کرد: ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند را باید در ۹ دی ثابت کنیم همان‌گونه که در ۹ دی سال ۸۸ ثابت کردیم که ولایی هستیم.

امام جمعه موقت میاندورود در پایان با بیان اینکه برخی ها خودشان را به کمترین قیمت می فروشند و برخی ها هم برای اینکه دو کلمه در خارج صحبت کنند شهدا و انقلاب را فروختند، افزود: این افراد نه تنها خودشان را فروختند بلکه آخرت خود را نیز فروختند.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا